Tilanteeni on seuraavanlainen, olen hoikka enkä paina paljoa mutta nahkani on monesta paikoin löysää/ tyhjän tuntuista (?) En ole laihtunut koskaan suuria määriä josta tämä voisi johtua tms. Lihakseni on kohtalaisen hyvät, kuntotsteissä sutvin yli keskitason, mutta haluaisin parantaa niitä silti. Kysynkin siis että onko pilateksesta apua "löysänahkaisuuteen" ja tekeekö se hyvää lihaksille? (muun liikunnan ohella siis)
Olisi myös kiva jos joku linkkaisi jonkun hyväksi havaitun pilates dvd:n tai dvd-sarjan, erityisesti olen kiinnostunut tuosta pilateksesta pallon kanssa :) Kaikki muukin pilatestietous on tervetullutta, jos vaikka osaa ehdottaa jotain liikkeitä jotka toimivat hyvin.
Pilateksesta apu "löysään nahkaan"?
mrja.
2
1468
Vastaukset
- DVD:t pannaan
Koklaa ensin jäsenyyttä www.kotijumpat.fi ennen kuin ostat DVD:tä siellä on kuntopilatesta ja keskivartalojumppaa ym. ym.
- hra pilates
Minäpäs sanoisin, että etsit taitavan ohjaajan ja menet tunnille kokeilemaan. Kotona itsekseni liikkeiden tekeminen oikein on kärjistettynä yhtä helppoa kuin kirurgin hommien aloittaminen kirjekurssin jälkeen. Sama sopii myös siinä tilanteessa, että menet aiheesta "kirjekurssin" käyneen ohjaajan tunnille... Opettele homma ensin OMA KEHOSI kanssa ja jatka sitten kotona... Ja apua löytyy juurikin toivomaasi hommaan... :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465627Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5742092Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821154Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.56895- 59880
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768