mikä onkaan tämä suomen paras kuoro -ohjelman "tunnari" jonka kuorot laulavat yhdessä aina ohjelman päätteeksi? mistä löytyisi nuotit? "löydämme sen, sävelen yhteisen..."
suomen paras kuoro tunnari
5
1188
Vastaukset
- Siellä itsekin
Se on tehty ihan ohjelmaa varten käsittääkseni ja nuotteja taitaa löytyä vain kuorolaisilta ja ohjelman tekijöiltä.
- Sinttu<3<3<3
Onko jollain ne sanat? Voisinko saada ne?
- oleppas hyvä
Yhteinen sävel
On mulla laulu sisällä pääni
on mulla sanat, on mulla ääni.
Vaan yksin en saa mä sitä soimaan
on aika luottaa yhteiseen voimaan.
Löydämme sen, sävelen yhteisen.
Se lähtee meistä, se koskettaa.
Se voimaa antaa, se kauas kantaa
ja jokaisen se puolelleen saa.
Löydämme sen, sävelen yhteisen
Se nousee lentoon, sen kuulla voi.
Se meitä ohjaa, se tarjoo pohjaa,
se kautta maan myös sinulle soi.
Sinulle soi.
Ohjelman lopussa laulu alkaa tuosta "Löydämme sen"- kohdasta, eli eri kohdasta kuin alussa. - interested
oleppas hyvä kirjoitti:
Yhteinen sävel
On mulla laulu sisällä pääni
on mulla sanat, on mulla ääni.
Vaan yksin en saa mä sitä soimaan
on aika luottaa yhteiseen voimaan.
Löydämme sen, sävelen yhteisen.
Se lähtee meistä, se koskettaa.
Se voimaa antaa, se kauas kantaa
ja jokaisen se puolelleen saa.
Löydämme sen, sävelen yhteisen
Se nousee lentoon, sen kuulla voi.
Se meitä ohjaa, se tarjoo pohjaa,
se kautta maan myös sinulle soi.
Sinulle soi.
Ohjelman lopussa laulu alkaa tuosta "Löydämme sen"- kohdasta, eli eri kohdasta kuin alussa.löytyykö ko biisiä You Tubesta? =)
- kaikkitietävä11111
ei löydy erillisenä, mutta löytyy esim. tästä linkistä ja kohdasta 3:00 :)
http://www.youtube.com/watch?v=oA7I0U7xswg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2406395Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne633133Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä782836- 1562282
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171802Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701486- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o261382Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351321Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091027