Kyselin tätä ilmeisesti aivan väärällä keskustelupalstalla, joten toivotaan, että nyt meni oikein...
Ongelmani on siis eräänläinen blockkaus sivusto, joka kykenee estämään minun pääsyni
mille tahansa sivulle. Se käyttää ilmeisesti polkua Spywarewebsite.block plus jotain..
Sitten tämä kyseinen sivu - kehtaa -vielä ehdottaa Alpha Antiviruksen (huijausskannerin)
asentamista...
Miten tuon saisi estettyä tai pikemminkin poistettua? Itse kun olen kokeillut lähes kaikkea mitä
vain suinkin olen keksinyt.
Olisin hirmukiitollinen kaikesta avusta!
No voi sun
Piiku90
1
401
Vastaukset
- vistaa ,.-
vistassa varmuuskopioinnin kautta viim. palautuspiste- tai päivä, tai uud.asennus, jos ei onnistu, tai virus tai haittaohjelmienpoisto ei toimi. En muuta keksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336764- 376253
- 293454
- 452910
- 342664
- 152348
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481907En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777