Omistaako joku suomeksi käännettyä Saatanallista Raamattua? Jos omistaa, ole hyvä ja laita sähköpostiosoitteesi alle, jotta voin ottaa sinuun yhteyttä jatkossa asiaan liittyen.
Saatanallinen Raamattu suomeksi
4
1269
Vastaukset
- Anti-satanist
Tuollaista roskaa tilaa mistään!!! Jos nyt välttämättä haluat saatanallisen raamatun suomeksi, niin minä voin antaa sen sinulle, tiivistettynä siis. Tässä sen sanoma tiivistettynä:
"Saatana käskee sinua, oi satanisti, vihaa kristittyjä, vihaa kaikkia uskontoja ja ole uskollinen saatanalle."
Siinä kaikki!!- SR:n omaava
"Saatana käskee sinua, oi satanisti, vihaa kristittyjä, vihaa kaikkia uskontoja ja ole uskollinen saatanalle."
Mistä olet saanut tuollaisen käsityksen Saatanallisesta Raamatusta? Ja taitaa olla käsitteet taas sekaisin.
Itse omistan kyseisen kirjan ja olen lukenutkin sen pariin otteeseen. - TSB
SR:n omaava kirjoitti:
Mistä olet saanut tuollaisen käsityksen Saatanallisesta Raamatusta? Ja taitaa olla käsitteet taas sekaisin.
Itse omistan kyseisen kirjan ja olen lukenutkin sen pariin otteeseen.Omistatko siis suomenkielisen Saatanallisen Raamatun? Jos sinulla siis on suomenkielinen Saatanallinen Raamattu, niin olisitko kiltti ja antasit sähköpostiosoitteesi.. Kerron siinä asiani tarkemmin. :)
- Anonyymi
Et tiedä tuon taivaallista asioista.
Yksinkertainen sääntö on: tapa ittes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336924- 386354
- 293494
- 452960
- 342694
- 152368
- 372188
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481927En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797