Japamala resort Tiomanilla

Japamala

Onko kellään kokemuksia Japamala Resortista Tiomanilla. Tarkoitus olisi käväistä siellä joulun kieppeillä vain pari päivää monsuunin takia. Onko sateet tuolloin koko päivän jatkuvia ja mmikä on ravintoloiden hintataso esim paljonko maksaa keskihintainen pääruoka-annos?

3

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

Japamala on upea paikka!!! Henkiökunta on loistavaa ja huoneet (ainakin nämä sarangit) ovat hienot, paras huone missä olen ollut. =) Tällä hetkellä täällä on henkilökuntaa enemmän kuin vieraita ;)

Täällä on kaksi ravintolaa, joista toinen tarjoaa lähinnä italialaista sekä kansainvälistä ruokaa (pitsaa, pastaa, burgereita jne.) ja toinen sitten aasialaista. Molempien hintataso on samaa luokkaa eli pääruoat maksavat n.RM 40-60 (eli 10e). Listan kallein annos on hummeri, jolle tulee hintaa noin 20e. Juomat (limsat, olut, mehut) n. 2e ja viinilasi n.5e.

Joulukuun säästä en osaa sanoa, mutta tällä hetkellä kun monsuuni on vasta aluillaan sää on jo vaihtelevaa. Enimmäkseen on kyllä ollut pilvistä ja illat/yöt on satanut rankastikin. Ainoastaan pari päivää ovat olleet täysin aurinkoisia. Säästä siis ei varmaan voi oikein sanoa, hyvällä tuurilla saat nauttia auringosta, mutta ei se sadekaan pahalta tunnu, kun vaihtoehtona olisi Suomen räntäkelit :) Lisäksi jo pari tuntia auringossa riittää muuttamaan ihon mukavan punertavaksi (jos on ne rasvat unohtanut).

Mukavaa lomaa Japamalassa, nautit ihan varmasti resortista =)

• Japamala2

Moikka,

Olemme itse ajatelleet Pengulu house majoitusta, koska olemme 4 henkeä. Vai olisiko nuo Seacliff sarangit parempia, ovat ainakin huomattavasti edullisempia, vaikka ottaisi kaksikin.
        Aiomme viipyä siellä vain 3 päivää, juuri monsuuni kauden takia. Sen jälkeen matkaamme taas Pangkorille kuten olemme tehneet viimeiset pari vuotta.
        Kiva myös että kerroit ruan hintatasosta, ei kohtuutonta.

Kiitos vielä kerran!

• ???
        Japamala2 kirjoitti:

Moikka,

Olemme itse ajatelleet Pengulu house majoitusta, koska olemme 4 henkeä. Vai olisiko nuo Seacliff sarangit parempia, ovat ainakin huomattavasti edullisempia, vaikka ottaisi kaksikin.
        Aiomme viipyä siellä vain 3 päivää, juuri monsuuni kauden takia. Sen jälkeen matkaamme taas Pangkorille kuten olemme tehneet viimeiset pari vuotta.
        Kiva myös että kerroit ruan hintatasosta, ei kohtuutonta.

Kiitos vielä kerran!

Oltiin itse Seawiew Sarangissa, joka ainakin oli mahtava =) Noista muista en tosiaan osaa sanoa, Pengulu on ainakin kivalla paikalla... Omassa rauhassaan, aivan rannan tuntumassa. Ja onhan siinä enemmän tilaa, oma allas ja terassi, jos se aurinko vaikka paistaakin. Ite ainakin oleskeltiin enimmäkseen oman huvilan altaalla ja terassilla, kun Japamalan yhteinen allas on pienenlainen. Palvelu on kyllä loistava, ehkä juuri monsuunin takia, koska vieraita oli kaikkiaan 7 henkeä ja henkilökuntaa 28, palvelu oli yksilöllistä. Sama on varmaan joulukuussakin :D

Hassua, että meidän piti myös mennä Pangkorille Tiomanilta,mutta päädyttiinkin sitten Melakaan, kun ajateltiin että toinen rantakohde heti perään ei tunnu miltään =) No mukava paikka tämänkin!

Mukavaa matkaa, vielä kerran!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6744
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      37
      6213
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3434
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2900
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2644
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2338
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2188
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2046
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1897
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1777
    Aihe