Hyvä 69!

hp

Mahtava bändi, jota olen fanitellut jo vuodesta 1990. Uusiutuminen on elinehto ja tämä uusin levy iski kyllä suoraan sydämeeni. Olen ollut keikoilla niin Suomessa kuin ulkomaillakin ja koskaan ei ole tarvinnut pettyä.
Sanomattakin on selvää, että liput Tavastialle 03.12 on hankittu. Sen sijaan paheksun sitä, että vuodenvaihteen keikat Semifinaalissa myydään "Festarikeikkoina", jolloin 69:n fanit joutuu sponssaamaan Himiä. Olen ollut myös Valon keikalla ja se oli tosi surkea, toisin kuin aina hehkutellaan. Ihan löysä ja vetämätön esitys. 69:n keikat pursuvat vauhtia ja kiihkoa.
Jyrki olisi ollut ihan Elvis Semifinaalissa esittämässä Eternityä. Harmi, että jää näkemättä
69:n Jyrkin sanoitukset on hauskoja ja vampyyri-meininki on kivaa. Varsinkin minusta, joka rakastan Halloweeni-juhlia.
Tottakai Suomessa pitää aina mollata sen sijaan, että oltaisiin iloisia menestyksestä, joka 69:lle ei todella ole tullut helposti tai nopeasti.

7

690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asseyes

paskoja bändejä mollataan, hyviä ei ollenkaan...

• Wovvi1

hei, ku niil tyypeil o takkie seläs se merkki, ni mikä sen nimi oikee o? kiitti jos viittit vastat

• fani,,

ankh

• Wovvi1
        fani,, kirjoitti:

ankh

kiitti, mun oli iha pakko saad tietää se. aika omituine nimi sil kuviol...

• koottikeijo
        Wovvi1 kirjoitti:

kiitti, mun oli iha pakko saad tietää se. aika omituine nimi sil kuviol...

se on ekyptiä ja tarkottaa liian vanhaa teini-ikäistä. se on joku sellanen kultti johon päsee jos on kohta 40 ja pukeutuu niinku emoskidit ja ei laula omalla äänellään.

• Wovvi1
        koottikeijo kirjoitti:

se on ekyptiä ja tarkottaa liian vanhaa teini-ikäistä. se on joku sellanen kultti johon päsee jos on kohta 40 ja pukeutuu niinku emoskidit ja ei laula omalla äänellään.

ai...

• Keijo669

Niitten paras levy! Kiitos ja näkemiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      162
      4113
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2403
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      155
      2131
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      80
      1292
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1250
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1139
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1102
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      100
      908
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      830
    Aihe