Kaikki saavat nimetä, mutta ilmeisesti uusia (Saranna, Stephania, Iida ja Antti) ei saa nimetä, eikä huomenna päällikkökisan voittavaa asukasta.
Luulisin että nimetyksi tulevat varmasti Marko ja Toni. Toivottavasti myös tapetit Sampo ja Esa A.
Jos nuo neljä olisivat äänestyksessä, niin se varmaan kelpaisi tuotannolle, mutta jos vain kaksi em. nelikosta on nimeämisten perusteella äänestyksessä, niin silloin rahastuksen takia tuotannon täytyy keksiä lisää asukkaita äänestykseen.
Ketkä nimetään häätöäänestykseen?
7
287
Vastaukset
- menevät..
Toivoisin,että häätöäänestyksessä olisivat: Sampo, Dana ja Sami !!!
- 3332
Dana ja Sampo
- Kätsy = IHQ
Olen samoilla linjoilla, että Sampo, Dana ja Sami voisivat kyllä testata vähän omaa suosiotaan tuossa häätöäänestyksessä. Siitä voisi tulla aika tasaista vääntöä ottaen huomioon miten paljon heille tuntuu kertyneen noita inhokkipisteitä mm. BB-Plazan äänestyksissä.
Nuo neljä uutta asukastahan ovat vielä suojassa tämän viikon ajan ja lisäksi heillä on ilman muuta tietoa esimerkiksi Esa A:n ja Kätlinin suosiosta talon ulkopuolella, mikä voi vaikuttaa heidän nimiämisiinsä. Toisaalta nuo talon ns. vanhat asukkaat antanevat häätöääniä myös Markolle ja Esa A:lle etenkin tuo ns. äijätrio.
- LitteBrother
uudet asukkaat saavat nimetä häätöäänestykseen, nutta heitä ei saa. Kohta loppuu talosta vanhat asukkaaat.
- aaaaaarrrrrrrr
Nyt oilis paikka,Sami ja Sampo äänestykseen.Se voi jopa olla todennäköinen pari jos tytöt käyttävät vähänkään pelisilmää.Tällä tavalla saadaan ainakin toinen pois pelistä.
Mutta uudethan antavat ääniä Danalle ja Käpälle joten äänet hajautuvat ja silloin Marko ja Toni ovat äänestyksessä ja Toni lähtee.- joups
Sampo, Dana ja Sami , Toni myös äänestykseen.
Kaikki uudet naiset saisivat joutaa äänestykseen, mistähän suomenmaalta oikein on löytynyt noin fiksuja naisia...huhu huh. - rahastusta
joups kirjoitti:
Sampo, Dana ja Sami , Toni myös äänestykseen.
Kaikki uudet naiset saisivat joutaa äänestykseen, mistähän suomenmaalta oikein on löytynyt noin fiksuja naisia...huhu huh.Nonniin, mitäs mä sanoin. Eli kaksi asukasta ei rahastuksen takia riittänyt häätöäänestykseen, vaan piti väkisin keksiä lisää.
Tää on niin arvattavaa kun vain voi olla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707