Ongelmana on että kun yritän tallentaa OO 3.1:ssä jotakin tuotostani MS:n tiedostopäätteelle niin homma ei onnistu. OO herjaa itse tallennusvaiheessa jo asiasta ja jos itsepintaisesti kuitenkin tallen MS:n formaattiin niin tiedosto tulee lukukelvottomaksi. Mikäpä siis neuvoksi?
Ongelmia calc:in tallennuksissa
3
316
Vastaukset
En nyt mitenkään saanut toistettua virhettäsi Vistan OO.o 3.1 Calcilla.
Onnistuuko tallennus ODF-muodossa? Mikset voi käyttää tätä ohjelman omaa muotoa?
Minkä excel-tiedostomuodon valitset Tallennusmuoto-luetteloruudussa?- OO3.1
Käyttiksenä minulla on XP ja tallennus onnistuu ODF-muodossa mutta ei missään exelin-tiedostomuodossa.
Miksikö haluan tallentaa exelin-tiedostomuotoon, no tietysti siitä syystä että exelilläkin voitaisiin lukea ko. tiedosto joka on calcilla luotu. OO3.1 kirjoitti:
Käyttiksenä minulla on XP ja tallennus onnistuu ODF-muodossa mutta ei missään exelin-tiedostomuodossa.
Miksikö haluan tallentaa exelin-tiedostomuotoon, no tietysti siitä syystä että exelilläkin voitaisiin lukea ko. tiedosto joka on calcilla luotu.Nettihaeskelunkaan jälkeen en valaistunut, mistä voisi olla kyse. Ihan veikkailuna voisi ehdottaa, että jotain vikaa on Calcin Excel-vientisuodattimessa, mutta enpä sitten oikein osaa sanoa, mitä voisi tehdä. Eräs toimi, joka ei ehkä pahenna tilannetta voisi olla mennä Ohjauspaneelista Poistamaan/Muuttamaan ohjelmaa ja sitten valita Openofficen asennusikkunassa Repair(Korjaa).
Parempia neuvojia varten voisi olla hyvä kertoa, mitä niissä virheilmoituksissa sanottiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337244- 396725
- 293674
- 453160
- 342814
- 162602
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341950