onko kellään kokemuksia couchsurfingista? eli yöpymisestä toisten sohvilla tän järjestön kautta: www.couchsurfing.org
oon kovasti kiinnostunu säästö- ja tietty paikallisiin tutustumis mielessä tätä yöpymis vaihtoehtoo ainakin osaks reiliä mutta haluaisin tietää miten luotettavaa tuollainen on? onko minkälaisia kokemuksia?
couchsurfing reilillä
1
614
Vastaukset
- couchsurffaaja
Sivustolla on jo yli miljoona rekisteröitynyttä käyttäjää, joten mistään pienestä jutusta ei ole kyse. Se ei ole pelkkää ilmaista majoittumista, vaan kyseessä on maailmanlaajuinen yhteisö. Kokemukset pelkästään positiivisia, olen sekä hostannut että majoittunut, useassa maassa. Ja olen monen kanssa keskustellut, eikä kenelläkään ole mitään huonoa sanottavaa.
Sen verran tervettä järkeä tietysti kannattaa käyttää, ettei kannata majoittua sellaisen luokse jolla ei ole kuvaa, ei profiilissa lue juuri mitään, ei suosituksia (eri asia jos on juuri rekisteröitynyt eikä ole vielä ehtinyt tulla suosituksia) jne. Homma on tehty niin turvalliseksi kuin mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336764- 376253
- 293454
- 452910
- 342664
- 152348
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481907En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777