Morjensta!
Onko kellään kokemuksia Venox 250:sta? Kyseinen pyörä kiinnostaa ihan hemmetisti. Näitä on myynnissä suhteellisen vähän, olen seurannut myyntipalstoja koko kesän.
Myin keväällä saman kokoisen Viragon, jolla ajoin n. 3000 km. Se oli kiva peli. Nyt olen hankkimassa ensi kesän pyörää, ajankohtahan on varattomalle ikuiselle opiskejilalle mitä parhain.
Kertokaa minulle kokemuksia tuosta Kymcosta, onko se maineensa veroinen?
Kymco Venox
4
2504
Vastaukset
- Venox
Moi!
Minulla olisi myytävänä Kymco Venox. Laita yhteystiedot sähköpostiini infotieto(at)gmail.com niin otan yhteyttä! - Venoksitta
Suosittelen lämpimästi katsomaan jotain muuta samantyylistä jolla voi ihan ajaakin. Vaikkapa noista perusvessoista esim. Virakoa, niitä on kaikilla ja on rumempi katsella, mutta toimii.
Itselläkin tälläinen venoksi ollut, ( kun halvalla sai ) moottoriviallinen. Uusi kampiakseli, tiivisteet ja männät olisivat maksaneet lähes 3000 euroa. Ja kaikki tietenkin tilaustavaraa jos edes saatavana. Käytettyjä ei mistään. Pyörän hinta ehjänä korkeintaan 2 tonttua. Korjaamatta jäi...- clubi69
Kyllä on täytynyt olla joku maanantaikappale tai kausihuollot jääny tekemättä. Siis Venoxihan pesee mennentullen ja palatessa kaikki Viragot sunmuut vastaavat Japanilaiset laadullisestikin!
- Gibran
myöhään kuin ei milloinkaan. Viime kesänä 3000 kilsaa Venoxilla. Ei minkäänlaista ongelmaan Loistava peli, suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316099- 345573
- 293144
- 342514
- 442427
- 152168
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697