Minua viehättää Riiassa sen aitous ja erilaisuus Suomeen verrattuna,vaikka se on niin lähellä.Ja sitten.
Kannattaa tutustua Latvian ja varsinkin Riian historiaan,jotta ymmärtää mistä siellä on kysymys.Riiassa saa toisinaan jokseenkin tylyä kohtelua etenkin takseilta,mutta joskus taas erittäin asiallista ja ystävällistä.
Sanotaan(jossakin) että palvelukulttuuri on kehittymätöntä.Olempa toista mieltä,jos Suomeen vertaa.Riiassa (ainakin kesäaikaan)jos menet jonkun ravintolan terassille istumaan,niin ei kulu kauaakaan kun eteesi tuodaan ruoka/juomalistat.Suomessa on totuttu useimmiten siihen,että käydään itse tiskillä tilaamassa ja kun istahdat vain ohimennen terassille,ei sinua välttämättä edes huomata.
Olen jakanut Riian kokemukseni pääasiassa vaimoni kanssa.Kerran on otettu lapsetkin mukaan ja kerran kävin kaverin kanssa.Pari kertaa on käyty sellaiseen aikaan vaimon kanssa että Jurmala on jätetty väliin ,mutta aina muuten on vietetty Jurmalassa mukava rantalomapäivä. Jurmalan tasoista rantakohdetta ei taida löytyä muualta pohjoismaista. Rantoja on joka makuun ja aina voi valita itselleen sopivan. Pikkulapsille sekä isommillekin löytyy tekemistä.On rauhallista rantaa sekä myös nudisteillekin,josta ei välttämättä tiedä kaikki.Suosittelen kaikkia Riian matkaajia lukemaan opuksen:Sankarimatkailijan Riika. Sen kanssa saa Riiasta enemmän irti,mutta Riiassa on myös erinomaisia ostoskeskuksia ainakin Alfa ja Spice ja uusi Riga Plaza ansaitsee maininnan. Riian ravintoloissa muuten on henkilökunta todella asiallista yleensä ja monesti naistarjoilijat erittäin kauniita.
Riiassa on se jokin
Rigamieki
0
394
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356704Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313145- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291451Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061