Hei, auttakaa minua, kun en tiedä, et oonko horoskooppimerkiltäni vesimies vai kalat? oon syntyny 19.2. Kun joissain lehdissä se on vesimies, joissain kalat...piirteitä on kyllä molemmista. Että mikähän oon oikeesti? Kiitos jo etukäteen vastauksista. :)
Vesimies vai kalat???
7
576
Vastaukset
- oiewurwoiuerwoiruou
myös syntymäkellonaika?
- poniemmi85
oli aamulla 7.30. Ja viikonpäivä oli tiistai.
- Paikkakunta?
poniemmi85 kirjoitti:
oli aamulla 7.30. Ja viikonpäivä oli tiistai.
Helmi-sivulta tulee Kalat aurinko-merkiksi. Paikkakuntana Helsinki Kuu tulee Vesimieheksi.
- poniemmi85
Paikkakunta? kirjoitti:
Helmi-sivulta tulee Kalat aurinko-merkiksi. Paikkakuntana Helsinki Kuu tulee Vesimieheksi.
No, johan paljon tietoja tarvitaan mokoman määrittämiseen ;) Mutta kiitos kumminkin! Imatralla olen syntynyt.
- Aurinko Kalat
poniemmi85 kirjoitti:
No, johan paljon tietoja tarvitaan mokoman määrittämiseen ;) Mutta kiitos kumminkin! Imatralla olen syntynyt.
Aurinko Kalat
Kuu Vesimies
Merkurius Kaloissa
Venus Oinaassa
Mars Oinaassa
Jupiter Vesimiehessä
Saturnus Skorpionissa
Uranus Jousimiehessä
Neptunus Kauriissa
Pluto Skorpionissa
Helmi-sivut, voit katsoa myös Astro.fi - Reipasta,
Aurinko Kalat kirjoitti:
Aurinko Kalat
Kuu Vesimies
Merkurius Kaloissa
Venus Oinaassa
Mars Oinaassa
Jupiter Vesimiehessä
Saturnus Skorpionissa
Uranus Jousimiehessä
Neptunus Kauriissa
Pluto Skorpionissa
Helmi-sivut, voit katsoa myös Astro.fiNousumerkkisi Vesimiehessä.
Kalat-Vesimies-Vesimies.
- listoilla
mene osoitteeseen astro.fi Voit tehdä siellä syntymäkartan ja merkkisi selviää, tarvitset syntymäpaikan ja tarkan syntymä-kellonajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337074- 386474
- 293544
- 453100
- 342744
- 162462
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957- 341810