Xantia vm.2000 vikavalo syttyy aina välillä, tehot häipyy, kun käyttää virrat pois tehot palautuu. Auton boxi on ohjelmoitu uudelleen lastutettu ei auttanut mitään, kiihtyy aika hyvin tosin tinni pohjassa savuttaa mustaa. Ne kaksi venttiiliä on vaihdettu, samoin joku Denso, suodattimet, ilmamäärämittari. Jos autolla vetää vaunua, niin tehot lähtee heti ja v-valo palaa taas. Elikkä paska on paska ja viimeinen Xantia mikä meillä oli. Kiitos neuvosta, jos joku ymmärtää näitten päälle.
Citroen Xantia HDI2 80kw
2
642
Vastaukset
- Jos,
pakosarjan jatkeena on vnt ahdin niin se on karstoittunut. Ahtimen siivet jumittaa ja aiheuttaa ahtopaineiden karkailua kiihdytyksissä/veturin hommissa. Ainakin vag-kulkineissa tämä on yleistä. Lääke ongelmaan on ahtimen putsaus, voi tehdä itse jos mielenkiintoa riittää, aikaa hommassa menee kokeneeltakin mekaanikolta vähintään pari kolme tuntia. Jos vie merkkikorjaamolle, siellä vaihdetaan autoon uusi ahdin, eivät ala putsaamaan. Vian korjaamisen jälkeen kannattaa antaa autolle kunnolla kenkää punarajalla silloin tällöin, ei karstoitu niin nopeasti.
- Julbo
Xantia on saanut kenkää talven aikana aikas paljon tinni pohjassa, vikavalo ei syty enään. Mustaa pukkaa kun oikein kunnolla vedättää. Muuten ihan ok ja vaunuakin veti tosi kevyesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748