Eli nyt on kova miettiminen, että kumman sitä hankkisin. Molemmissa hyvät puolensa ja hintaeroakaan ei ole kuin n.50e. Onko tossa touch 8gb 3th generationissa mitään uutta verrattuna 2g, ja onko paljoa huonompi ku ne 32gb ja 64gb? Lähinnä musiikkia tulis kuunneltua, leffoja en usko että jaksaisin kattoo, touchilla niitä pelejä paljon ja niitäki tulis varmaa pelattuu, mut touchin nettiyhteys kiehtoo kans. Onko se kuinka hyvä? Tossa touchissa myös navigaattori,eikö? Millanen se sitte olis ja onko siitä mitää hyötyy verrattuna muihin naveihin? Aika sekava viesti varmaan, mut toivottavasti joku vois valaista mulle et kumpi olis kannattavampi.
Touch 8gb vai Nano 8gb?
3
629
Vastaukset
- 1stMacFinn
Uudempi Touch on selvästi nopeampi kuin edellinen versio. Nettiyhteys wlanin kautta on niin hyvä kuin se langaton verkko jossa ollaan.
Ei ole navigaattoria, sehän vaatisi muutakin verkkoyhteyttä kuin wlanin. Karttasovellus on, mutta se ei ole navigaattori.
Huomaat kai, että Touch on tänään (ja vain tänään) AppleStoressa tarjouksessa, 178 €.- janne888
Onko tossa touch 8gb:sä, muita eroja 32 64gb malleihin kuin se ääniohjaus, ja käsittääkseni 8gb versio ei ole 50% nopeampi?
- 1stMacFinn
janne888 kirjoitti:
Onko tossa touch 8gb:sä, muita eroja 32 64gb malleihin kuin se ääniohjaus, ja käsittääkseni 8gb versio ei ole 50% nopeampi?
http://www.apple.com/fi/ipodtouch/specs.html
Tuosta näet mitä eroja on missäkin mallissa.
Prosessori on kaikissa uusissa malleissa sama ja se on nopeampi kuin edellisen sukupolven iPod Touch (jota kai kysyit).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728