Onko olemassa allergiatestejä missä testataan mahdollisesti huoneilmassa olevia allergiaa aiheuttavia aineita? Pölylle en ole.. Mitä muita voi olla esim Radon? Voiko siitä tulla oireilua? Nii no home tietty on sitten oma juttunsa. Mutta sitä en ainakaan epäile.
Mulla on atooppinen iho. Jos oireita yleensä tulee niin kädet reagoi. Mutta kädet on ollu pitkään tosi hyvässä kunnossa. Allerginen olen vaikka mille, eläimille, siitepölylle, ruoka-aineille.. Mutta nyt minulla on ollut vuoden kaulassa ihottumaa. Se alkoi pienenä pyöreenä alueena joka on kokoajan suurentunut ja joka nykyisin on koko kaulan levyinen ja leuasta melkein rintalastaan asti. Ja se on oikein ärtyneen punainen. Eli siis ärtyy / isonee kokoajan lisää.
Muutimme heinäkuussa 2008 väliaikaiseen asuntoon koska nyt rakennetaan taloa. Ensi kesänä olisi tarkoitus päästä omaan uuteen kotiin. Olen alkanut epäillä että nykyisessä asunnossamme on jotain mikä aiheuttaa tämän minun kaulaihottuman. Koska olen kiinnittänyt huomiota syömiseeni ja muuhun normaaliin elämiseen liityviin juttuihin mitkä voisi aiheuttaa tämän mutta ne suljen nyt pois. Tämä ihottuma alkoi tosiaan joulukuussa 2008.
Oisko teillä antaa mitään neuvoa tai jotain mihin mahdollisiin allergiatesteihin mahdollisesti voisin mennä?
Huoneilmassa leijuvat allergiaa aiheuttavat?
Maaria70
0
306
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644292Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1552151
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441132Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860