Eli kaikkihan varmaan tietää, että nyt on ilmestynyt ipod classic 160gb jota myydään jokaisessa nettikaupassa jne.. mutta mistä saisi bongattua ipod classic 120gb:n, tai 80gb:n? vastahan niitäkin mielestäni oli myynnissä. luulisi hinnankin laskeneen 160gb:n ilmestyttyä?
en haluaisi ostaa tuollaista huuto.netistä tms, koska haluan uuden ja takuulla olevan enkä käytettyä.. mutta ei näy nettikaupoista löytyvän, olisikohan enää itse liikkeissäkään myynnissä, kyllähän näille pitäisi kysyntää olla vaikka uudempi malli onkin ilmestynyt.
haluaisin löytää siis tuollaisen suomenkielisestä nettikaupasta, ulkomailta en lähtisi tilaamaan.. olen kovasti yrittänyt etsiä mutten ole löytänyt, ja kaikkein arveluttavimmista paikoista kehtaa lähteä tilaamaan kun epäilyttää että rahat vain menee mutta itse tuotteen saaminen ei onnistu..
ja joo haluaisin juurikin ton 120gb:n esimerkiksi.
Mistä Ipod Classic 120gb/80gb??
tanjaaa_
3
538
Vastaukset
- Homonyymid44
Itse metsästin omaani viikkotolkulla mahdollisimman halvalla, mutta kyllä siinä matkalla tuli törmättyä 120GB Anttilassa, Koneboksissa, Pixmananiassa ja Expertillä. Viimeksi mainitulta saa ainakin netistä 120GB 199€, omani sain vielä halvemmalla kun oli kaupan viimeinen näytekappale.
80GB ei saa enää Suomesta oikein mistään.- krixis
Tuote poistunut myynnistä 28.08 2009 , hajakappaleita voi löytyä joistakin liikkeistä.
- krixis
krixis kirjoitti:
Tuote poistunut myynnistä 28.08 2009 , hajakappaleita voi löytyä joistakin liikkeistä.
Tarkoitin 80gb:tä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717