Morientes hondalaiset. Olis tarkotus ostaa eka pyöräks hondan enduro. Kertokaa 600 transalpin ja 650 NX:n eroja. Tyyppivikoja mitä kannattas tutkia pyörää katellessa. Kaikenlaisia kokemuksia. Ois aika edullista aikaa ostajalle nimittäin. Aattelin lähinnä tuommosta 94vm pyörää. Kiitos asiallisista vastauksista etukäteen.
NX vs. XL
5
532
Vastaukset
- umiomu
pyörä on ok, käyttötarkoitus ratkaisee enemmän, esim. tuolla nx:llä ei niinkään matkaa viitsi ajaa mutta ihan hyvä "jokapaikanhöylä".
Tuossa linkkiä aiheeseen enemmän ja foorumin puolelta löytyy kokemuksia&tietoa.
http://www.matkaendurot.net - tseippari
Mulla on hondan 650nx dominatori ja on mukava pyörä joka paikkaa ja matkaakin jaksaa ajaa aivan hyvin,ja metsäpoluilla / metsäteillä vallan mainio laite.
- tseippari
Ja koneethan noissa on melkein ikuisia kunhan muistaa öljyjä vaihtaa !
- transu96
tseippari kirjoitti:
Ja koneethan noissa on melkein ikuisia kunhan muistaa öljyjä vaihtaa !
kts. tästä forumista lisää tietoa Transalpista
- puutuu
perse ja kädet matka-ajossa ja siis pyörä (nx) kyllä jaksaa, minä en!
Itse hommaisin TA:n jos tulisi ajettua matkaa vähänkin enemmän kuin nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131689Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738