TARVITAAN PIKAPIKAA APUA!
Okei, nyt olis jo kiire. Tänään pitää laittaa tilaus menemään, oon ostamassa macbook pro 15" ghz 2.66:ta ja nyt tarvitaan nettikauppa, josta kyseisen laitteen saa FI-näppiksellä varustettuna! Koska, mä en ole varma, joissain kaupoissa ei ole ollenkaan tuota merkintää ja on niinkin täällä sattunut, että on tullut näppis, jossa äätä ja öötä ei ollenkaan ole - ei huvita tapahtua uudestaan. KOSKA NE TARVITAAN. Eikä noissa suomalaisissa verkkokaupoissa, josta olisin ostamassa, kerrota kaikissa!
Joten, jos omistat kyseisen kapistuksen, voitko kertoa, mistä saa sen fi-näppiksellä! Jättimäiset kiitokset vastaaville! Asialla on siis kiire, vastaus tarvittaisiin mielellään puolen tunnin sisään, pieni paniikki jo alkaa hiipiä!
Mistä ÄÄKKÖSELLINEN näppäimistö!? TÄRKEÄ!
3
473
Vastaukset
- 1stMacFinn
Suomalaisista verkkokaupoista taitaa olla vaikeampi ostaa MacBook jollakin muulla kuin suomi-näppiksellä.
Mutta varmin on toki Applen oma nettikauppa, AppleStore. http://store.apple.com/fi ja Apple Store myy suomeen aina suominäppiksellä, jos ei muuta tilata. Jos muuta tulee, joku on tehnyt mokan, eikä mokia tunnetusti voi torjua millään jos tuuri vaan on huono.
- Lost mäkfinni ruutik
Mitä ihmettä tuijotat näppäimistöä, kyllä ne aakkoset ja öökköset on koneessa. Mulla ollut peräkkäin kaksi mäkkiö britti leiskalla, en mä nappuloita tuijota, teen vaan hommia.
Muuten, unohda mäkki, samalla rahalla saa pirun paljon tehokkaamman win- koneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336544- 356023
- 293324
- 452770
- 342604
- 152288
- 372158
- 161996
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401839En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757