Onko kenelläkään omakohtaista kokemusta "Salaisuus-kirjan" ohjeiden toimivuudesta? Itse olen onnistunut pysymään flunssattomana, kun päivittäin olen sanonut olevani ja pysyväni terveenä. Muu perhe on vähän väliä jos minkäkinlaisessa räkätaudissa.
Salaisuudesta
Uskova
2
437
Vastaukset
- neun
Tiedän kirjan. Taitaa olla kuitenkin ainoana vaikuttavana aineena ihmisen oma tahto.
Olen itse mm. testannut tämän asian. Pienillä asioilla se kannattaa testata.Tiedän tutuissani, että tämä tekniikka toimii. Mutta sitäkin joutuu ns. harjoittelemaan, että luottaa itseensä. Tahto ja usko siinä menevät käsikädessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336524- 356003
- 293324
- 452770
- 342604
- 152278
- 372158
- 161986
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401829En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757