KTM=PASKA

HUSSEMIES32

KTMÄT ON PASKOJA MOPOJA HUSSET VIE!!!!!

5

1397

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adhd+

joo joo ja pennuille jaffaa

• s.siren

Siis,mun mielest,kotari o hyvä merkki,mut kyl se husseki on hyvä merkki!

• jjhiuhiuhiu

Mikä muka kotarissa on paskaa mulla itellä on kotari ja toimii hyvin eikäoo mitään vikaa.ookko ees kokeillu kertaakaan kotaria vai haukukko vaan huviks kotaria

• KTMONHIENOKYLLÄ
        jjhiuhiuhiu kirjoitti:

Mikä muka kotarissa on paskaa mulla itellä on kotari ja toimii hyvin eikäoo mitään vikaa.ookko ees kokeillu kertaakaan kotaria vai haukukko vaan huviks kotaria

Kotariko muka paska!?!?!??? O_o
        Omasta mielesta KTM tekee todella hienoja ja laadukkaita pyöriä.
        Esimerkiksi KTM RC8 on yksi upeimpia kyykkyjä mitä on tehty. On kyllä kaunis pyörä. Harkinnassa olisi tuollaisen pyörän osto, hanta vaan on hieman korkeahko niin panee miettimään vähän, että kannattaako.

• adsdsf
        KTMONHIENOKYLLÄ kirjoitti:

Kotariko muka paska!?!?!??? O_o
        Omasta mielesta KTM tekee todella hienoja ja laadukkaita pyöriä.
        Esimerkiksi KTM RC8 on yksi upeimpia kyykkyjä mitä on tehty. On kyllä kaunis pyörä. Harkinnassa olisi tuollaisen pyörän osto, hanta vaan on hieman korkeahko niin panee miettimään vähän, että kannattaako.

Siis oikeesti? Mitä vitun järkeä tulla valittaa et joku kisapyörä KTM tai TM ois paska? Ettekö tajuu ettei normi katupyöril oo mitää saumoja kisailuun tarkoitettuun pyörään?. Itse en omista Kotaria tai temmiä vaikka jopa haluaisin. Kuitenkin en sen tehon takia menisi laittamaan niin paljon rahaa itse pyörään ja sen huoltamiseen. Silti kunnioitan näitä kotareita sun muita kisapyöriä,koska niille on joillakin oikeasti käyttöä. Hussen omistajilla on kuitenki helpompaa ku ei tarvitse 80h välein mäntää vaihdella,mutta turha niiden on käyä kotaria paskaks haukkumaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6049
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5513
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3114
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2484
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2377
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2138
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2128
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1706
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1697
    Aihe