http://www.nettiauto.com/renault/laguna/2955346
Autokuume on päällä ja sitä ei saa pois, kun ostamalla uuden pelin.
Minulla oli joskus Renault 19 1.4 -90 ja se oli aika kakka, ja vannoin etten ikinä enää sekoa ranskalaisiin, mutta jokin noissa ranskalaisissa autoissa vaan kiehtoo.
Jos saabismi on sairautta, niin mihin minä olen sairastunut?
kertokaa mielipiteenne!
This is killing men
2
413
Vastaukset
- Draivari
Kyselyikä on iskenyt päälle. Ei helpota ennen kuin ostaa jonkin auton. Tulee uutta kysyttävää ja vanhat unohtuu
- mekanelakuna
Lagunoissa ei ole vikaa korin muotoilun puolella. Ne ovatkin automerkeistä parhaiten muotoiltuja etenkin tuo Laguna I ja III eli uusin ja vanhin malli. II eli keskimalli on kyllä liian tylsän ja pliisun näköinen.
Yhtä komeaa kuin tuo uusi laguna ei vielä ole tullut noissa uusissa automalleissa vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336664- 356103
- 293394
- 452840
- 342624
- 152328
- 372168
- 162016
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons461882En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767