En tiedä mihin plastalle tämä kysymys pitäisi laittaa, mutta laitan tänne kun tällä hetkellä minulla on tele finlandin liittymä. Elikkäs, ongelma alkoi vuosia sitten. Yhden kaverin viestien yhteydessä alkoi tulla hänen vanhoja viestejä; ensin vanha ja sitten uusi, ei aina kuitenkaan. Monesti tuli pelkkä uusikin viesti. Sen siedin. Mutta nyt on alkanut tulla vain vanhoja viestejä eikä uusia ollenkaan. Vanhat viestit eivät ole aina minulla edes enää puhelimessa tallessa. Välillä voi tulla uusi viesti ihan normaalisti, mutta harvoin. Soitin asiakaspalveluun , eikä siellä vastannut töttönen ollut kuullutkaan moisesta ongelmasta koskaan. Minulla ja kaverillani on vaihutnut vuosien varrella puhelimet ja sim-kortit, että niistäkään ei pitäisi johtua. Onko kellään samanmoista ongelmaa ja neuvoa kuinka tämän saisi poistettua??!! Aina täytyy soitella: "oot laittanu viestin kun tuli vanhaa matskua, mitäs asiaa?"
Toivottavasti selitykseni asiasta oli ymmärrettävä :)
Henkimaailman juttujako???!!!
Peikkonen...
1
961
Vastaukset
- Minjaxx
Mulla ollut tuo ihan sama ongelma, mutta olin jo kokonaan unohtanut! Soitin asiakaspalveluun ja pitkään kun selitin, niin as.palvelija oli sitä mieltä, että on puhelimessa vika. Joopajoo....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336364- 355863
- 293284
- 452690
- 342594
- 152258
- 372148
- 161956
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401799En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747