29.12-30.12 yöllä (ilmeisesti) katosi rakas matukkani vm-88 Vantaan (tietysti) Asolasta (tietysti) rosvon matkaan.
Vaalean harmaa, porrasperä ja ruma kuin variksen pyrstönalunen, rekkari EER-705. Jos näet ja viittit niin ilmota polliisille (taikka tänne), minä olen jo ilmottanut molempiin.
Mazda 323 Vantaalta
1
451
Vastaukset
- iloinen mazdani
Rakas mazdani löytyi poliisin hellittämättömien ponnistelujen tuloksena eilen ja palautui kotiinsa, maaseudun rauhaan tänään. Mazda on entisissä voimissaan vain virtalukkonsa menettäneenä mutta mitäpä arvokas, vanhempi rouva enää virtalukolla, kunhan jotenkin herää vempahtelemaan tarvittaessa. Oven lukkokin on hienokseltaan kärsinyt mutta itse ovi on edelleen tähteellä mikä on tärkeää varsinkin näin talvisaikaan.
Mazdaa ei oltu tarpeettomasti rikottu eikä kurinpäiten tärvelty, bensamääästä päätellen ajomatkakin oli jäänyt 3-4 kilometriin, varastuspaikasta löytöpaikkaan, ovelta ovelle kuten aikoinaan jokin kuljetusfirma markkinoi palvelujaan. En kuitenkaan varsinaisesti kiitä rosvoa helläkätisyydestä mutta toivon, ettei tuomio tästä rakkaan mazdani väkisinotosta ole paljoakaan yli kahdeksaa vankeusvuotta.
Kansalliskaarti, armeija, ja 4H kerholaiset voivat nyt keskeyttää etsinnät ja palata omiin askareisiinsa.
Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336624- 356063
- 293344
- 452810
- 342624
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons441863En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767