Tutkimusprofessori Hannu Lauerma kertoo väkivallan olevan geneettistä, mutta ympäristötekijät ovat tärkeitä, omat lapsuuden kokemukset ja päihteet ovat merkityksellisiä. Lauerma kertoo ihmisen edelleen olevan luolaihmisen. Minä jätän astrologian pois murhenäytelmissä.
Sello murhenäytelmä
4
307
Vastaukset
- Astrologia esiin
Miksi jätät astrologian pois murhenäytelmissä?
Eikö astrologian pitäisi nimenomaan ennakoida murhenäytelmiä koska se on niin voimakas kokemus ihmisen elämässä että kartan on se aivan pakko näyttää. Näyttäähän se jo nyt hyvin pieniä vivahteita ihmisten luonteesta.
Ei astrologiaa voi jättää pois ihmisen elämässä tapahtuvista normaaleista tapahtumista vaikka se olisi kuinka järkyttävä tapahtuma tahansa. Onhan täällä käsitelty hetekkahumppaa, pettämistä, narsismia ja väkivaltaisuutta, joten miksi tässä muka pitäisi jättää astrologia pois laskuista.
Astrologien pitäisi kyetä ennakoimaan tällaiset tapaukset ajan laadun tulkinnan perusteella ja esimerkiksi miettiä vaikkapa kaupungin syntymähetken ajankohdan perusteella milloin kaupungissa tulee tapahtumaan jotakin mullistavaa tai traagista. Eivät astrologit voi sitä kertoa että yksi mies tappaa kaupungin ostoskeskuksessa neljä ihmistä ja siitä tulee maan suru, mutta he voivat ottaa kartasta selvää että sinä ja sinä päivänä tulee tapahtumaan jotakin hyvin mullistavaa kun planeetat ovat tietyissä kulmissa toisiinsa nähden.
Onhan esimerkiksi astrologit ennakoimassa yritysten tulevaisuutta ja mahdollisia riskiaikoja astrokartan perusteella. Joten jos sieltä voi tuollaisia kevyitä riskejä kartoittaa helposti, niin silloin noin harvinainen ja hyvin voimakas tapahtuman pitäisi suorastaan hypätä silmille astrokartalta!- Ennen, jälkeen.
Miksi tulkinta ei tullut ennen tapahtumaa? Minä seuraan omia transiittejani mielenkiinnolla ja ennakoin tapahtumia, elän parhaani mukaan, voimillani, joita minulla on. Ymmärrän ja kunnioitan astrologista tulkintaa, kun se tehdään ennen murhenäytelmää.
- jäkätijäk
kaveri oli yksinkertaisesti saanut hermomyrkkyä, joka kumuloitui ja teki hänet aggressiiviseksi. Että katsokaa mitä syötte. Kansa vaikenee kahdella kielellä ja useammallakin, suomalainen ei puhu, "minä en ainakaan ensimmäisenä katkea", vaikka kaikki ovat jo ymmärtäneet?
- Kunniamurha
noita aikapommeja pakolais- ja maahanmuuttokeskuksissa."- kommentoi kunniamurhia heidän kulttuurinsa edustaja televisiossa. Nuo miehet, joihin suomineidot lankeavat, eivät voi menettää kasvojaan, eli toisinsanoen, eivät kestä parisuhteen katkeamista ja naisenvaihtoa. Ohjelmassa painotettiin, kuinka tärkeää on opettaa suomalaisille naisille, mitä merkitsee seurustelu tuosta kultuurista tulleiden miesten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689