Neitsytsyntyiset henkilöt niin miehet ku naisetki on vaikeimpia ihmisiä mitä horoskoopeissa voi syntyä. Niuhottavat ja nipottavat haukkuvat naistaan ja narisevat.etenkin neitsytsyntyiset miehet on ilkeitä ja osaavat olla tosi inhottavia tapauksia tosin myös hyvin naismaisia joiden miehisyys on kaukana. valittaa jos taloa ei ole imuroitu ja nalkuttaa jos vähänkin muka likasta ne eivät myöskään ole huumorintajuisia vaan tosikkoja jotka ei ymmärrä leikkiä eikä myöskää puhu leikkiä koskaan. ei enää ikinä neitsytsyntyistä!!!!!!!!!
neitsytsyntyiset kaikista vaikeimpia
12
659
Vastaukset
- Rauhassa.
Otatpa mies, jolla Venus Neitsyessä sekä Mars Neitsyessä. Vaikka ottaisit minkä tahansa merkkisen miehen, et milloinkaan voi tietää, jos hänellä sattuu olemaan Neitsyt jossain planeetassa. Paras vain totutella...
- ripaus sitäkin
olet, nimim. "rauhassa" Minä esim. olen aurinko,-kuu-, ja nousumerkeiltäni vallan muuta, mutta kun nousumerkkini hallitsijaplaneetta nököttää neitsyessä, olen kuin olenkin aika neitsytmäinen! Joku sanoi että ilmenee tarkkana, analyyttisena puheilmaisuna ja itse tiedän olevani aika nipo joissain asioissa.
Joten, olemme monen osuman summa.
- tödöö
ovat neitsyet. Olen aina tullut hyvin toimeen juuri neitsyeiden kanssa. Heillä on suuri sydän ja se on oikealla paikallaan, ei jossain jalkojen välissä, kuten eräillä.
- virgiliina
Lähes kaksimetrinen lihaskimppu. Jos ei sattumalta pidä jostain, voi heitellä huvikseen vaikka molotovin cocktaileja ohimennessään ;D
- Olet ainutlaatuinen.
Lukekaa Neitsyt, kirjoittajalla Venus Neitsyessä. Potkua antaa myös Kuu.
- ttaa
kuittaan kaikkeen mitä sanoit EI KOSKAAN NEITSYTSYNTYNEITÄ
- Koko kartta.
paljon muitakaan. Kohtaappa turhautunut Kauris-mies saat poliisit perääsi. Katso siis koko karttaa.
- mie vua
Tiedätkö sattumoisin että on olemassa kiinalainen horoskooppikin? Ja 9:n tähden ki? Ei pidä tuomita asioita yhden luonteen perusteella.
- Tervetuloa.
On minun juttuni. Näytä minulle korvasi kerron sinulle jotain itsestäsi. Asun Helsingin Malmilla tervetuloa, varaa aikaa ainakin tunti.
- veskar
samaa mieltä..itse olen myös veskarinainen ja olin suhteessa neitsytmieheen noin reilu vuosi taaksepäin.
Mua ärsytti hänen hampaansa imeskely,,piip..äänet,,ja ei hän kyllä ollut mikään huumorimies..ja kaiken kukkuraksi hän vaan meni toisille treffeille vaikka me oltiin yhdessä..ikinä ei neitsytmies tule mun kuvioita enään sotkemaan.- neitsyyyynä
Vesimiehelle ei sovi neitsyt ja päinvastoin - etkö tiedä, että ovat toisilleen mahdollisimman epäsovat kumppanit? Miksi siis kiduttaa itseään...?
Olen neitsyt-nainen, ja minulla on ollut aina ystävä- ja tuttavapiirissäni vesimiehiä, sekä naisia että miehiä. Tulen heidän kanssaan hyvin toimeen, mutta en alkaisi välttämättä seurustella vesimies-miehen kanssa. Kokemus miehistä on tämä: älykköjä, kyynisiä, kateellisia, ylimielisiä, omahyväisiä - mutta huumorintajuisia.
Naisista on parempia kokemuksia: älyllisiä, realistisia, huumorintajuisia, rempseitä - mutta kateellisia.
- Minttu5
Ei, vaan vesimiehet ovat kokemukseni mukaan erittäin epäluotettavia, ainakin miehet. Neitsytmiehet kypsyvät vasta myöhemmällä iällä, mutta me neitsyt naiset ovat todella charmantteja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274387- 2603744
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282114Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701736Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161502Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81439Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4111348Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4341265Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501229Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070