Ihmetyttää Villen äänen saama arvostus. Mieshän laulaa nuotin vierestä ja ääni on paikoitellen hyvin heikkoa. Villen käyttämä,alan piireissä kutsuttu ns.mustalaisvibraatto,on säälittävän kuuloista. Tulee melko vaivautunut olo monesti kun kuuntelee herraa livenä. Pelonsekaisin tuntein odotan äänen aina pettävän. Niin epävarmaa hänen hentoilunsa on. Vain hyvän laulajan kriteereistä täysin tietämätön voi arvostaa Ville Valoa laulajana. Karismaa hänessä kyllä on mutta maneerit alkavat jo kyllästyttää.
Kun koko yhtye rakentuu pitkälti vain V.Valon julkituomaan,veikkaanpa jyrkkää alamäkeä.
Luulenpa että en ole yksin asian kanssa vai kuinka? kommentteja pliis!
Ville Valon laulutyylistä
19
3640
Vastaukset
- sepp0
eihän se semmonen oo etes musiikkia... tukkahevi on sitä ainoota oikeeta musiikkia... sä muute taidat olla kateellinen sille ku sillä on nii paljo faneja ja se saa nii palijo tussua
- Leo
Itselläni on tällä hetkellä kolme tyttöystävää pyörityksessä ja he kaikki tietävät toisistaan. Veikkaanpa että Villen seksuaalinen suuntaus ei mahdollistaisi edes tuota. Se onkin ihan toinen tarina...
- töö
tarvikaan osata laulaa (nylon beat,popeda,eput,matti nykänen,kike elomaa,janne tulkki,egotrippi jne jne)onhan noita montakin
- Parazite
No, ei tarviikkaan. Sen takia minäkin teen musiikkia.
- Pauline
Ei Ville välttämättä laulaa osaa, eikä sitä musiikkiakaan jaksa selvin päin kuunnella, mutta on se järjettömän seksikäs mies.. Makuasia tosin.
- Poison
On yksinkertaisesti mahtava. Nykyisin tosin rääkyy liikaa. =/ Villellä on aika selvä ero huonojen ja hyvien päivien välillä, jos ymmärrät mitä meinaan. Joskus sen ääni on vähemmän hyvä, ja parissa livetaltioinnissa menee paikoitellen jopa nuotin vierestä/pettää, mutta sitten välillä se on taas jotain aivan käsittämätöntä. Erikoinen tapaus, mutta yksi Suomen parhaista laulajista kiistatta.
Noihin muihin kommentteihisi herra Valosta en edes puutu, muuten kuin sanomalla naurettavaa.- laulaja
Tiedän että tämä on sellainen kommentti että se valuu niinkuin vesi sorsan selästä mutta esitän sen kuitenkin. Totesit että Villellä on aika selvä ero huonojen ja hyvien päivien välillä. Totesit myös että Ville on yksi Suomen parhaista laulajista. Tässä on ristiriita. Jotta olisi yksi parhaista laulajista pitää olla ensinnäkin hyvä laulaja. Eikö niin? Ja ollakseen hyvä laulaja pitää pystyä hallitsemaan ns. huonot päivät ja laulamaan silloinkin hyvin. Se kuuluu ammattitaitoon. Suuret erot hyvien ja huonojen päivien välillä ovat amatöörilaulajien murheita.
Se että Ville on karismaattinen bändin keulakuva on toinen juttu mutta häneen tunteellisesti suhtautuvat eivät sitä voi tunnustaa. Koska eihän karismaattinen laulaja VOI olla huono laulaja. Ville valitettavasti on, jos katsotaan laulamista vain laulamisena.
Joka tapauksessa tämän kirjoituksen vuoksi tulen saamaan sontaa silmille mutta siitä vaan. Minä voin pestä sonnan pois ja olla huomenna puhdas mutta Ville on huomennakin edelleen amatöörilaulaja. - Poison
laulaja kirjoitti:
Tiedän että tämä on sellainen kommentti että se valuu niinkuin vesi sorsan selästä mutta esitän sen kuitenkin. Totesit että Villellä on aika selvä ero huonojen ja hyvien päivien välillä. Totesit myös että Ville on yksi Suomen parhaista laulajista. Tässä on ristiriita. Jotta olisi yksi parhaista laulajista pitää olla ensinnäkin hyvä laulaja. Eikö niin? Ja ollakseen hyvä laulaja pitää pystyä hallitsemaan ns. huonot päivät ja laulamaan silloinkin hyvin. Se kuuluu ammattitaitoon. Suuret erot hyvien ja huonojen päivien välillä ovat amatöörilaulajien murheita.
Se että Ville on karismaattinen bändin keulakuva on toinen juttu mutta häneen tunteellisesti suhtautuvat eivät sitä voi tunnustaa. Koska eihän karismaattinen laulaja VOI olla huono laulaja. Ville valitettavasti on, jos katsotaan laulamista vain laulamisena.
Joka tapauksessa tämän kirjoituksen vuoksi tulen saamaan sontaa silmille mutta siitä vaan. Minä voin pestä sonnan pois ja olla huomenna puhdas mutta Ville on huomennakin edelleen amatöörilaulaja.Ville on henkilö johon tuskin kukaan Suomessa suhtautuu täysin neutraalisti. Villeä vihataan ja rakastetaan. Tuskin halusit tekstissäsi väittää, mutta siitä tuli hieman sellainen kuva, että hyvillä laulajilla ei ole huonoja päiviä ollenkaan? Tuolla kommentillani Villestä en tarkoittanut että joka toinen päivä menee hyvin ja joka toinen nuotin vierestä, tuossa tapauksessa tuskin pitäisin häntä hyvänä, tai ainakaan yhtenä Suomen parhaista, laulajista.
- laulaja
Poison kirjoitti:
Ville on henkilö johon tuskin kukaan Suomessa suhtautuu täysin neutraalisti. Villeä vihataan ja rakastetaan. Tuskin halusit tekstissäsi väittää, mutta siitä tuli hieman sellainen kuva, että hyvillä laulajilla ei ole huonoja päiviä ollenkaan? Tuolla kommentillani Villestä en tarkoittanut että joka toinen päivä menee hyvin ja joka toinen nuotin vierestä, tuossa tapauksessa tuskin pitäisin häntä hyvänä, tai ainakaan yhtenä Suomen parhaista, laulajista.
Näin lyhyissä teksteissä tulee helposti väärinkäsityksiä. Toki hyvilläkin laulajilla on huonoja päiviä mutta niitä ei huomaa. Se on sitä harjoituksen ja kokemuksen mukanaan tuomaa ammattitaitoa.
En pitäisi Villeä varsinaisesti laulajana, ehkä enemmän oman musiikkijajinsa tulkitsijana. Toinen vähän vastaava (minusta) esimerkki oli Rauli Badding Somerjoki joka oli karmea laulaja mutta jonka tulkinnat olivat sarallaan ylivertaisia. Siis minusta.
Villeä en rakasta enkä vihaa, olen sen verran iäkkäämpi henkilö ettei HIM ole minun juttuni mutta olen sen verran kuullut että tiedän mistä on kyse. Jostain lehdestä luin hiljattain Villen haastattelun ja hän vaikutta sympaattiselta tyypiltä joka on oppinut kotonaan hyvät käytöstavat. Paitsi että tupakanpoltto esiintyessä ei ole minusta koskaan ollut hyvää käytöstä, mutta ymmärrän että se kuuluu käsikirjoitukseen.
Ja on toki muistettava että HIM on kova bändi joka on menestynyt ulkomailla ihan oikeasti. - Poison
laulaja kirjoitti:
Näin lyhyissä teksteissä tulee helposti väärinkäsityksiä. Toki hyvilläkin laulajilla on huonoja päiviä mutta niitä ei huomaa. Se on sitä harjoituksen ja kokemuksen mukanaan tuomaa ammattitaitoa.
En pitäisi Villeä varsinaisesti laulajana, ehkä enemmän oman musiikkijajinsa tulkitsijana. Toinen vähän vastaava (minusta) esimerkki oli Rauli Badding Somerjoki joka oli karmea laulaja mutta jonka tulkinnat olivat sarallaan ylivertaisia. Siis minusta.
Villeä en rakasta enkä vihaa, olen sen verran iäkkäämpi henkilö ettei HIM ole minun juttuni mutta olen sen verran kuullut että tiedän mistä on kyse. Jostain lehdestä luin hiljattain Villen haastattelun ja hän vaikutta sympaattiselta tyypiltä joka on oppinut kotonaan hyvät käytöstavat. Paitsi että tupakanpoltto esiintyessä ei ole minusta koskaan ollut hyvää käytöstä, mutta ymmärrän että se kuuluu käsikirjoitukseen.
Ja on toki muistettava että HIM on kova bändi joka on menestynyt ulkomailla ihan oikeasti.En nyt tiedä kuinka "käsikirjoitukseen" tuo kuuluu. Pahempi addiktiohan Villellä on. Olen kuullut että HIMin alkuaikoina Ville piti lavalla punaviinipulloa kädessä ja tupakkaa toisessa, koska ei tiennyt minne ne kädet laittaisi (oli ennen basisti). On aika hyvin saanut vähennettyä tuosta, mutta vielä menee sitä tupakkaa. Ei tietty tee hyvää astmaatikolle.
Laulusta vielä sen verran, että Villehän on vielä nuori, ja aikaa kehittyä on. Toivottavasti kehitys kulkee parempaan suuntaan. Bändin olen nähnyt nyt livenä 6 kertaa, telkkarista muutaman kerran ja netistä on tullut live-taltiointeja ladattua senkin edestä. :) - laulaja
Poison kirjoitti:
En nyt tiedä kuinka "käsikirjoitukseen" tuo kuuluu. Pahempi addiktiohan Villellä on. Olen kuullut että HIMin alkuaikoina Ville piti lavalla punaviinipulloa kädessä ja tupakkaa toisessa, koska ei tiennyt minne ne kädet laittaisi (oli ennen basisti). On aika hyvin saanut vähennettyä tuosta, mutta vielä menee sitä tupakkaa. Ei tietty tee hyvää astmaatikolle.
Laulusta vielä sen verran, että Villehän on vielä nuori, ja aikaa kehittyä on. Toivottavasti kehitys kulkee parempaan suuntaan. Bändin olen nähnyt nyt livenä 6 kertaa, telkkarista muutaman kerran ja netistä on tullut live-taltiointeja ladattua senkin edestä. :)Tupakka kuuluu valitettavan usean rockmuusikon lavamaneereihin. Hyvin monet kitaristit mm. polttavat soittaessaan vaikka luulisi heidän tietävän missä pitää käsiä. Tuntuu siltä että tupakkaa suorastaa pitää polttaa esiintyessään. Minusta se on huonoa käytöstä, muitakin mielipiteitä varmaan on.
Villen laulua olen arvioinut sen perusteella millainen se on nyt. Jos mies jatkaa ja ääni ilman koulutusta kestää niin hänestä tulee hyvä laulaja, tyylitajua kyllä on. Tekniikka vaan on haparoivaa.
Toinen juttu joka minua HIM-ilmiössä kiusaa on se että sitä myydään vain Villen naamalla. En ole ainakaan mainoksissa nähnyt juuri muita bändin jäseniä. Mutta pieni kiusa tämä minun elämässäni on. - Poison
laulaja kirjoitti:
Tupakka kuuluu valitettavan usean rockmuusikon lavamaneereihin. Hyvin monet kitaristit mm. polttavat soittaessaan vaikka luulisi heidän tietävän missä pitää käsiä. Tuntuu siltä että tupakkaa suorastaa pitää polttaa esiintyessään. Minusta se on huonoa käytöstä, muitakin mielipiteitä varmaan on.
Villen laulua olen arvioinut sen perusteella millainen se on nyt. Jos mies jatkaa ja ääni ilman koulutusta kestää niin hänestä tulee hyvä laulaja, tyylitajua kyllä on. Tekniikka vaan on haparoivaa.
Toinen juttu joka minua HIM-ilmiössä kiusaa on se että sitä myydään vain Villen naamalla. En ole ainakaan mainoksissa nähnyt juuri muita bändin jäseniä. Mutta pieni kiusa tämä minun elämässäni on....se että harmittavan moni rock-muusikko polttaa, on kait yksi lysti missä sen tekee, epäterveellistä se kuitenkin on. =/ Kuulostaa kyllä aika erikoiselta että joku kitaristi polttaa lavalla, ellei sitten ole niin paljon tekemisen puutetta, enpä ole livenä vielä tuollaiseen tapaukseen törmännyt.
HIMissä tuo "Villen naamalla myymisen" ideana on että ihmisten on helpompi löytää bändi yhden henkilön kautta, yleensä sen säveltäjän/sanoittajan, eli tässä tapauksessa Villen. Olisi minustakin kiva tosin saada muita bändin jäseniä enemmän esille... =/
- matilda
mielipide tuokin enkä lähde tuomitsemaan vaikka itse pidänkin kovasti!
ihmellinen alamäki tämä kuitenkin tuntuu olevan kun ei herroilla ole aokaa heittää suomen puolella kuin muutama keikka tänä vuonna sillä jenkit myyvät niin hyvin. Him soittaa samoilla lavoilla kuin Eminem ja valtaosa keikoista myyty loppuun muutamissa minuutissa ennakkoon.... tilat joissa Him soitaa eivät kuitenkaanole isoja stadioneita ole mutta kysyntää olisi ollut vieläkin suurempiin tiloihin... katsotaan mit ätämä alamäki tuo tullessaan!!!!!!!- ...
ensinnäkin: kamala alamäki HIMillä onkin, keikka myyty Lontoossa kymmenen minuutin aikana loppun...
toiseksi: Ville on loistava laulaja, kaikilla on huonoja päiviä, mutta ääneen vaikuttaa se, että on monta keikkaa peräkkäin; ensimmäisinä iltoina on tottakai parempi ääni kuin viimeisellä keikalla, jolloin äänihuulet ovat rasittuneempia kuin ensimmäisellä. Plus tupakanpoltto vaikuttaa asiaan..
Noh, ilman suurempian sotia, ne jotka tykkää niin tykkää ja ne jotka ei tykkää niin ei tykkää
- minski
eikö amatööri laulaja voi ssi olla hyvä laulaja??? kuinkakaohan monta prosenttia suomen menstyksekkäimmistä laulajista on saanut koulusta lauluunsa??? siis en tarkoita nyt iskelmä ym.... eipä tule muita mieleen kuin Tarja Turunen.... joka tapuksessa.... hyvältä sen villen laulu yleisesti kuitenkin kuulostaa... vaikka silmät kiinni ja miettimättä herran ulkonäköä....
- Kissa
Itelleni on rock-musiikissa paljon tärkeempää se, et millanen karisma laulajalla on. Jos se on vahva persoona, kyllä se kuultaa levylläkin läpi. Keikoilla olisi melko ikävystyttävää katsella henkilöä, joka laulaa helvetin hyvin, mutta jolla on yhtä vahva karisma, kun jollain kukkakärpäsellä... Villellä on lavasäteilyä, ääni vois toki olla paljon vahvempi, ja ois kiva jos se ei laulaessaan pelkäis pientä sortumista. Ei se haittaa. Mua nyt ainakaan. Sanoisin, et suurempi ongelma HIM'llä on ne biisit, ne biisit...En ole perin pohjin asiaan perehtynyt, mutta nykyään tuntuu, et kaikki biisit kuullostaa jotakuinkin samalta. Hiukan tylsää, jos saan sanoa...
- Tiia
Mun mielestä ainakin villellä on hyvä ja ihanan tumma ja syvä ääni,piste. :)
- Göring
Villen ääni on heikko, epävireinen ja Villellä on "mustalaisvibraatto".
- Anonyymi
Villellä on 5 oktaavin ääniala, kuutos sijalla maailmassa laulajien listauksessa. Mike Patton ykkösenä 6 oktaavia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2587087Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664734Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1413319- 1622429
Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?741935Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181900Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1781686Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311548- 821534
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391435