On paskamainen ongelma. Tänään lähdin normaalisti liikkeelle(auto on siis galant 88). Ajelin muutamia
kilometrejä. Kaikki hyvin. Sitten vaihdoin vaihdetta neloselta pienemmälle. Veto loppui täysin.
-moottori käy hyvin
-kytkin on normaalin tuntuinen jalkaan.
-mutta vetoa ei ole yhtään
-4 ja vitonen päällä pientä yritystä kytkimellä. 1,2 ja kolmosella ei edes pientä rahinaa.
-vaihteet siis menee päälle vaikka kytkimeen ei koske.
Katsoin pellin alle. Siellä vaijeri menee hytistä kytkinvipuun. Toimii päältäpäin hyvin. Vieressä olevat
vaihdevivut toimivat myös moitteetta.(luulin että on nestekytkin mutta ei taida olla)
Kysynkin nyt tietääkö kukaan mikä on vialla. Voiko kytkin sieltä sisältä tuollain jäätyä??
Mitään ennakkoa ei ole kytkin eikä vaihteet ilmottanu. Päinvastoin. Ovat toimineet mainiosti.
Olis mukavaa jos joku voisi arvella jotain. Voisiko olla niin että vrk jossain lämpimässä auttaisi???
jäässäkö???????
3
387
Vastaukset
- 12+18
Taitaa olla, niin, että kytkinlevyt ovat tulleet tiensä päähän eli levyt ja paineasetelma vaihtoon, niin siitä se lähtee rullaamaan taas.
- galantin p....a
On paskamainen ongelma. Tänään lähdin normaalisti liikkeelle(auto on siis galant 88). Ajelin muutamia
kilometrejä. Kaikki hyvin. Sitten vaihdoin vaihdetta neloselta pienemmälle. Veto loppui täysin.
-moottori käy hyvin
-kytkin on normaalin tuntuinen jalkaan.
-mutta vetoa ei ole yhtään
-4 ja vitonen päällä pientä yritystä kytkimellä. 1,2 ja kolmosella ei edes pientä rahinaa.
-vaihteet siis menee päälle vaikka kytkimeen ei koske.
Katsoin pellin alle. Siellä vaijeri menee hytistä kytkinvipuun. Toimii päältäpäin hyvin. Vieressä olevat
vaihdevivut toimivat myös moitteetta.(luulin että on nestekytkin mutta ei taida olla)
Kysynkin nyt tietääkö kukaan mikä on vialla. Voiko kytkin sieltä sisältä tuollain jäätyä??
Mitään ennakkoa ei ole kytkin eikä vaihteet ilmottanu. Päinvastoin. Ovat toimineet mainiosti.
Olis mukavaa jos joku voisi arvella jotain. Voisiko olla niin että vrk jossain lämpimässä auttaisi??? - nipponisti
galantin p....a kirjoitti:
On paskamainen ongelma. Tänään lähdin normaalisti liikkeelle(auto on siis galant 88). Ajelin muutamia
kilometrejä. Kaikki hyvin. Sitten vaihdoin vaihdetta neloselta pienemmälle. Veto loppui täysin.
-moottori käy hyvin
-kytkin on normaalin tuntuinen jalkaan.
-mutta vetoa ei ole yhtään
-4 ja vitonen päällä pientä yritystä kytkimellä. 1,2 ja kolmosella ei edes pientä rahinaa.
-vaihteet siis menee päälle vaikka kytkimeen ei koske.
Katsoin pellin alle. Siellä vaijeri menee hytistä kytkinvipuun. Toimii päältäpäin hyvin. Vieressä olevat
vaihdevivut toimivat myös moitteetta.(luulin että on nestekytkin mutta ei taida olla)
Kysynkin nyt tietääkö kukaan mikä on vialla. Voiko kytkin sieltä sisältä tuollain jäätyä??
Mitään ennakkoa ei ole kytkin eikä vaihteet ilmottanu. Päinvastoin. Ovat toimineet mainiosti.
Olis mukavaa jos joku voisi arvella jotain. Voisiko olla niin että vrk jossain lämpimässä auttaisi???olisiko kytkinakseli mennyt poikki tai "boorit" lähteneet akselilta tai asetelmasta lopillisesti, pienempi vika olisi jos olisi vain kytkinpinnat irronneet, ei auta muuta kun purkaa ja katsoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337124- 386574
- 293594
- 453120
- 342774
- 162552
- 372198
- 162106
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341840