Etsin pientä ja kevyttä sadetakkia, joka pitäisi pikkusateen tunnin/pari.
Kuljen mp:llä, joten kunnon sateenpitävyys on ajovarusteissa, mutta ajotamineet on raskaat
ja silloin olisi mukava vetää päälle kevyt takki. tilavuus on oleellinen.
siis pakkauskoko alle 0,5ltr ja paino 100-200g noin
osaisiko kukaan auttaa?
sadetakki, taskuun mahtuva
3
1059
Vastaukset
- Erpo
Olen vähän saman ongelman edessä ja olen pohtinut pitäisikö tämä sadetta muutaman tunnin.
http://www.scandinavianoutdoorstore.com/miesten-vaatteet/urheilutakit/flake-100/
Pakkauskoko on ainakin kompakti.
Kerron ominaisuuksista, jos hankin kevään aikana kokeeksi.- minä11111
Helly Hansen Voss voisi olla sopiva, mutta miten pieneen tilaan tuo menee?
Paino on sopiva, 180g
http://www.hellyhansen.com/product/Jackets/VossJacket/55267/view/703
- atlatl
...ja ohkaisimmat voinee unohtaa,sillä ajoviima painanee vettä senvertakovaa tuollaiseen ohueen kankaaseen,että ei kestä kahta tuntia,kun olet taatusti märkä.Ajaessa paine pintaa kohden on niin kova,että se painaa veden väkisin läpi kankaasta,vaikka kangas kävellessä pitäisikin hyvin vettä.
Unohtakaa nuo keveimmät ja katselkaa jotakin hieman tuhtimpaa kuorta.
Erpo,tuo Haltin pusakka pitää käytännöllisesti katsoen vain tuulta,jopa tavan fillarilla ajaessa vesi tulee läpi.
Tuo minä11111:n ehdotuskin on parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305840- 345343
- 293034
- 342454
- 372118
- 152088
- 382043
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391656