Tulin todella yllätetyksi. Aurinko Kaurismies, mutta Venus/Pluto yhtymä, Venus/Uranus oppositio, Venus/Mars oppositio. Vaikka kultaa kauniinpi ulkokuori ois, sen mätä sisältö tappaa pois. Laittaa kaiken syyn naisen pahuudeksi. Nousu Ravussa. Levittää sanomaa huonosta naisesta, kuinka kaunis mies. Sanoi minulle : Älä jätä minua. Löysin toisen naiselle annetun lahjan, maanjäristys ja tsunaami saapui minulle ja mies on aina yhtä ylväs.
Kaikkea onnea ylväälle surutyötä tekevälle Kauris-miehelle.
En tiedä, mitä sanoa, Kauris-mies.
Uskossakin vielä.
2
408
Vastaukset
- voin vastata
Kaurismiehissä usein on kylmyyttä. Tuolla häiskällä on liikaa venusta noissa yhdistelmissä, on ongelmia turhamaisuuden kanssa, voi olla narsisti.
Siirry tosiaan muuhun mieheen.- Paljon rakkautta.
"En minä tahdo sinusta luopua. Olet erikoinen. Älä jätä minua." Mies on astrologi. Nyt laittanut poliisit perääni.
Kuun yläsolmu Leijonassa huone 1, Mars Kaksosissa ja kaikkea muuta taivaallista. Hellää rakkautta, kunnes paneuduin toiseen naiseen, hänen saamaansa lahjaan, sain poliisit perääni. Kaunis rakkaus, kaunis elämäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336694- 376153
- 293414
- 452870
- 342634
- 152328
- 372168
- 162026
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons471890En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777