Mr.Rockabillyn terveiset, osa 2

Marko osaa kaiken

JATKOA, VIESTI 2/2.

Minä olen oikea urheilijaluonne, ennen myös harrastin jokaista mahdollista lajia. Nyt harrastan enää noin kymmentä eri lajia, joissa olen tasoni yhä tietysti säilyttänyt. Seuraan silti säännöllisesti urheilua televisiosta. Minun suosikkijoukkueeni on Venäjän jääkiekkomaajoukkue, mutta myös maastohiihto on lähellä sydäntä. Ihanaa kun Suomen naiset ovat pärjänneet kisoissa niin hyvin. Tykkään suuresti myös Kiira Korvesta, hänestä voisin ottaa itselleni vaimon. On täältä päinkin.

Miksi kummassa kaikki naiset eivät ole samanlaisia kuin Kiira, kuten eräs K.M. joka ei tajua antautua otteeseeni? K.M. piinaa jatkuvasti minua kieltäytymisillään eikä ota vastaan hellyydenosoituksia ja seksiä minulta. Kumma muija, minähän olen joka naisen toiveiveiden täyttymys.

Sitä en hyväksy kun jostain Forstastakin joku pässi, alkoholisoitunut, typerä hampparipummi, voi muuttaa Tampereelle noin vain. Kaikki tänne voikin muuttaa, saatana. Tuo on tolkuttoman väärin, kyllä jotain rajoitusta pitäisi olla. Tällä menolla kaupunki slummiutuu ja menee ihan pilalle, muistakaa minun sanani.

Minä olen tuttu kaikille ihmisille bileistä ja netistä, laulan ja tanssin rankemmin kuin kukaan. En tupakoi, ja alkoholia en juo kuin satasella illassa, niin tai noh, joskus otan kahdellakin sadalla eurolla. Eli en juuri edes juo mitään, olen raitis mies, nääs.

Haluaisin tutustua uusiin neitokaisiin ilman minkäänlaisten ikärajojen aiheuttamia rasitteita, ja voin tarvittaessa hakea autollani vaikka Utsjoelta asti, jos tänne Hervannan satumaiseen asuntooni on tulijoita. Yhteystietoni löytää tältä palstalta halutessaan. Minulla on ystäviä kaikissa rockabilly- bändeissä, ja minua kunnioitetaan laajasti kaikkialla piireissä. Pääsen aina VIP- tilaisuuksiin jonojen ohitse ja ilmaiseksi, koska minusta pidetään. Bändit tekevät minusta, ja minulle räätälöityjä kappaleita, jotka kertovat kaikki tavalla tai toisella minun elämästäni. Myös ennen syntymääni tehdyt kaikki hyvät biisit kertovat juuri minusta, tämä olkoon kaikille tiedoksi.

Nyt täytyy mennä kakalle, täällä soi Pat Boonen raju rockabilly "loveletters in the sand", se helpottaa kakan irtoamista peräsuolesta, biisi kertoo minusta. Tuossa on biisin videolinkki, nauttikaa tekin ystävät kunnon musasta.

http://www.youtube.com/watch?v=yEsjo8gt2VY

Hyvää valkeaa yötä kaikille, toivoo Marko. Nyt unta onkimaan.

3

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • longhorn cow

Kiitos yön piristyksestä, havainnot olivat tarkkoja.

• Forssan Aivosädemies

Ei voi muuta sanoa.

• aitous kunniaan
        Forssan Aivosädemies kirjoitti:

Ei voi muuta sanoa.

Ei vedä vertoja twistin raaputuksille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      164
      4322
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2494
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2162
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1318
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1261
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1162
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1132
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      935
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      860
    Aihe