Rekisteröitymisen uudistuksen yhteydessä Omat palvelut -sivu on poistettu käytöstä. Omia käyttäjätietoja voi muokata klikkaamalla käyttäjätunnuksen vieressä olevaa Omat tiedot -linkkiä.
Suomi24:n palveluihin voi siirtyä kätevästi ylävalikossa näkyvän navigoinnin kautta. Sama ylävalikko on käytössä Treffeissä, Keskustelussa, Torilla ja Suomi24:n etusivulla.
Terveisin
Suomi24
Omat palvelut -sivut ei ole enää käytössä
7
1054
Vastaukset
Tuli vaan ilmoitus: Kyseinen palvelu on jo tilattu!
Palauttakaa se oli hyvä!!Miten voidaan poistaa OMAT vanhat viestit?
Miten saa lähetettyä postia kaverille??? Osoitekirja ei toimi. Prkl ku harmittaa nämä teidän "parannuksenne". Aina menee päin sensuroitua.
- poisto
miten menettelen kun poistin vahingossa käyttäjätunnukset en pääse muokkaamaan tai poistamaan profiilia
mistä mä nyt aktivoin toin treffipalstan päälle kun ei oo noita omia palveluja enää????
miten saan aktivoitua nyt treffiprofiilinin kun missään ei ole enää sellaista kohtaa?
- Suomi24toimitus .
Emme vastaa käyttäjien tyhmiin kysymyksiin tai muutenkaan
Terveisin
Suomi24
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527040Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7043138Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1021332Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831320- 841305
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181149Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 781069