Onko jotain loitsua että sinusta tulisi hyvä jossain? Esim joku loitsu että kun sen lausuisin laulaulaisin niin maailman hyvin. Tai jotain vastaavaa...
Onko Loitsua
3
318
Vastaukset
- kysyngg
siis älkää luullo että pidän että kaikki tulisi kuin näps mutta kun olen yrittänyt yhtä asiaa jo 3 vuotta eikä vielläkään luonnistu
- Minervä
On olemassa erilaisia suojelupyhimyksiä joihin turvaudutaan loitsuina esim. eläimillä on omansa, joka näyttää vuohelta, joka soittelee Pan-huilua, että metsän eläimet nukahtaisivat. On totta, että saat yhteiskunnassa valtavasti arvostusta, jos osaat tämän Pyhimyksen nimen, joka näyttää aivan Luciferilta, muttei muistaakseni ollut sitä. Magia on mullekin ollut todella pitkäveteistä, kun muu maailma pyörii kristinuskon ympärillä. Entä voisitko jopa týöllistää itsesi magialla ja miten se onnistuisi? "Etsi magia itsestäsi" on mun motto sulle. Koskaan ei tiedä milloin elämä loppuu, toivottavasti löydät sen ennen kuin on tullut sinun aikasi mennä pois.
- ....................
Hyvä noita tekee loitsunsa itse. Harkitse ensin, että onko välttämätöntä, että tulisit hyväksi harrastuksessasi. Sinua ei ole välttämättä tarkoitettu hyväksi laulajaksi tai pituushyppääjäksi.
Loitsua ei voi lukea mistään valmiista kirjasta, se ei toimi niin. Sinun pitää itse miettiä, että mitä toivomuksesi sinulle merkitsee ja symbolisoi. Tee loitsu omalla tyylilläsi. "A natural witch", eli luonnostaan noitavoimia omaava noita osaa kyllä tehdä loitsun joka toimii. Sehän on noidan veressä. Muista harkita tarkkaan mitä toivot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820