Minulta on jokin aika sitten uskoakseni palanut Matsui merkkisen (n.2 v.vanha) mikron lamppu ja siihen pitäis ostaa uusi. Kuinka tähän mikroon saisi sitten vaihdettua lampun, kun en tiedä mitä kautta se laitetaa?
Mikroaaltouuni on siis pimeä eikä toimi, jos ei vaihda uutta lamppua.
Te viisaammat voisitte jelppiä asiassa.
kiitos.
Mikroaaltouunin lamppu..
11
14640
Vastaukset
- Jaaero
No, sisällä pitäisi olla lampulle pesä mihin lamppu sijoitetaan, sen edessä on todennäköisesti suoja joka pitää irroittaa.
Mutta mitä lampun pimenemiseen ja toimivuuteen tulee, on sulla melkonen vehje. itsellä ei ole ollut lamppu toiminnassa 10:neen vuoteen, mutta toimii silti.- riittää
Tuntuu kyllä kummalliselta, että mikro ei toimi, jos lamppu on palanut.
Tuleekohan koko uuniin ollenkaan virtaa? - epäuskoinen sähkäri
riittää kirjoitti:
Tuleekohan koko uuniin ollenkaan virtaa?Aika erikoista jos lampulla on jotain tekemistä mikron toiminnan kanssa....
Mistä aloittaja on saanut tuollaisen diagnoosin? - Anonyymi
riittää kirjoitti:
Tuleekohan koko uuniin ollenkaan virtaa?Toimii ilmankin
- Harraste
huollosta saako lampun edes vaihtaa itse, joissain merkeissä lampun vaihdon joutuu tettämään huollossa, monesti sen saa tuon ikäiseen laitteeseen takuutyönä.
- hau hau
Pimeänä koko rakkine, ei pelkkä lamppu.
- kesk. aloittaja
Pitää käyttää jossain tota mikroa. Eiköhä sit selviä toi lamppu asiakin.
Kiitos vaivannäöstänne! - Korjaaaja
kesk. aloittaja kirjoitti:
Pitää käyttää jossain tota mikroa. Eiköhä sit selviä toi lamppu asiakin.
Kiitos vaivannäöstänne!Siis sellaiseen, josta ei ole sulake palanut. Jos kahvinkeitin toimii mikron pistorasiassa, niin sulake ei olekaan palanut sulaketaulusta, vaan mikron sisältä.
- !
Poista viestit
- Anonyymi
mulla merkki sefh,lamppu rikki mut muuten toimii
- Anonyymi
Moneen merkkiin ei käy kierrekantaiset lamput.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445249Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5271786Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748