Kuuden normaali ikkunan ja parin pienemmän ikkunan asennushinta 4000 euroa (tässä ei siis mukana ikkunoiden hintaa). Minusta kuulostaa todella kalliilta.
Ikkunoiden asennus-hinta?
18
9677
Vastaukset
- akkunamies
on noin kallis ja misssäpäin! Asiantuntijataustalla sanoisin että 200-250 euroa per aukko riittää.
- ivoivo
E-Suomessa, ja vajaa 10 ikkunaa maksaa rahteineen yli 6000 euroa. Tunnettu firma, mutta tämä kyllä kuullostaa kusetukselta.
ikkunan asennushinta 120-160 eur kpl,listotuksineen,joku meinaa ryöstää
- mä myyjä
Saat alkaa meille heti asentajaksi, jos asennat omilla uretaaneilla, ruuveilla ja listoilla 120-160 eur/kpl.
Ja tietysti otat vastuun asennustyöstä. - katisko
mä myyjä kirjoitti:
Saat alkaa meille heti asentajaksi, jos asennat omilla uretaaneilla, ruuveilla ja listoilla 120-160 eur/kpl.
Ja tietysti otat vastuun asennustyöstä.voimme asentaa ikkunat edullisesti ota yhteyttä
- järkyttäviähintoja
mä myyjä kirjoitti:
Ja tietysti otat vastuun asennustyöstä.Siinähän jää joka ikkunalta työpalkkaa 100-150 euroa. 20 ikkunaa päivässä onkin sitten päivätuotoksi 2000-3000 euroa. Hyvää bisnestä. Kk- ansiot sinne 40-50t euron hujakoille ja vuositulos reilu puolimiljoonaa..
Alkuperäinen hinnasto onkin sitten aivan järjettömän hintaista. On taas poikasia liikkeellä suurine laskelmineen ja kusetuksen meininki mukanaan. - Urakoitsija79
järkyttäviähintoja kirjoitti:
Siinähän jää joka ikkunalta työpalkkaa 100-150 euroa. 20 ikkunaa päivässä onkin sitten päivätuotoksi 2000-3000 euroa. Hyvää bisnestä. Kk- ansiot sinne 40-50t euron hujakoille ja vuositulos reilu puolimiljoonaa..
Alkuperäinen hinnasto onkin sitten aivan järjettömän hintaista. On taas poikasia liikkeellä suurine laskelmineen ja kusetuksen meininki mukanaan.Sellaista miestä (tai työparia) ei olekaan joka vaihtaa päivässä 20 ikkunaa. Eli irroittaa vanhan, laittaa uuden, listoittaa sisältä ja tekee ulkoa pielet ja pellitykset.
- itse kannattaa
itse asennettuna kymmenen ikkunaa maksoi noin 250,- tai siis tarvikkeet ;-)
- Timpermanni.52
maksa tollasta, jos se on uudisrakennus, niitä laittaa 15kpl paikalleen päivässä, eikä tee edes tiukkaa..
- jaxaaaa
Meillä oli asennushinta 250 €/ikkuna ja sisälti kaiken. Olemme tyytyväisiä. Ei tarvinnut tehdä muuta kuin viedä jätteet jotka kannettiin valmiiksi peräkärryyn.
- Esimerkkihinta
Kerrostaloasunto 6 kerroksisessa talossa, 4 ikkunan ja parvekeoven vaihto. Työt materiaalit ikkunat ja ovi sälekaihtimin ja korvausilmaventtiilein: jyvitys ko. asunnolle n. 4.500 €. Syksy 2015.
- laatumaksaa
maaseutu itä-suomi 5 ikkunaa,maksoi 5000euroa pois otto,asennus ja listat paikoilleen asennettuna.....eli tonnin ikkuna....
- Hyvä-hyvä
Oli kyllä kallis asennus. Vai että laatu maksaa!!!
- Raumoainraum
Näin Raumalla, Oulun lämpölux asensi kahdeksan ikkunaa ja ulko-oven, vanhat pois, ei listoitusta. Ikkunoiden ja oven hinta 19000E asennus 3800E.
- näitä.lisää
Raumoainraum kirjoitti:
Näin Raumalla, Oulun lämpölux asensi kahdeksan ikkunaa ja ulko-oven, vanhat pois, ei listoitusta. Ikkunoiden ja oven hinta 19000E asennus 3800E.
Hauskaa huumoria.
- Rea_Rahela
Raumoainraum kirjoitti:
Lämpölux ei suostu kertomaan ikkunan valmistajaa. On asennusliike joka tekee rutkasti rahea.
- seppotikkanen
lämpolux käyttää pääasiassa piklas ikkunoita jotka kyllä ovat todella hyviä ja laadukkaita mutta kusettavat asiakkaan rahat hinnassa ja asennus hinnassa etenkin jotku vielä luulee että lämpölux on ikkuna merkki...:D
- LUXusIKKUNA
Suomalainen puualumiini-ikkuna 1m leveä ja 1,2 m korkea kustantaa n. 250 euroa / kpl. Ihan valmistajasta riippuen. Asennus on n. 200 euroa / aukko, jos puhutaan täysasennusksesta. Kymmenen ikkunan remppa pitäisi siis irrota 5000-6000 eurolla vaikka olis vähän isompiakin ikkunoita. Ja jos on iso omakotitalo, joss on 20 kpl ikkunoita, niin 10000-12000 euroa koko roska. Siitä saa vertailua tuohon Lämpöluxin hinnoitteluun. 7000 euroa omaan taskuun / myyjä / kauppa. Ei tarvii kun 1 kauppa kuukaudessa, niin elelee mukavasti ;-)
Virosta tosin saa laadukkaampia ikkunoita ja hintataso on vain 70% Suomen tasosta...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717