Hei! Minulla on sellainen ongelma, että minulla on logosta olemassa rgb arvot. Kuinka saan niistä CMYK ja PMS eli Pantone arvot? Tiedän kyllä että ohjelmat kuten photoshop näyttää suoraan Cmyk arvon, mutta olen huomannut että logojen Cmyk arvot eivät ole aina vastaavia. Eli niitä pyöristellään, ja muutellaan jonkin verran, paremman värin vai yksinkertaisuuden vuoksi?
Mutta jokatapauksessa minulla on saatavilla Pantone liuskat, ja jos joku tietää voisiko niistä olla apua, vai katsonko cmyk arvon esim. adoben ohjelmassa, ja sitten pyöristän sitä jotenkin?
RGB:sta Cmyk väriksi?
Apua kaipaava:)
2
422
Vastaukset
- _Haukotus....
Selvitäppä nyt ensin itelles spottivärien ja prosessivärien ja webbivärien erot. Ja aika monta muutakin asiaa.
Sorry, tylyä. Mutta ei noin tolloon kyssään edes jaksa lähteä alkeiskirjojen asioita selittään, kun kysyjä on pihalla kuin....- justjuup
ok. thanks for nothing
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337144- 396625
- 293614
- 453130
- 342784
- 162572
- 372198
- 162116
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341870