Hei,,
Auttakaa viisaammat minua. Olen pian lähdössä Lontooseen, eressäni on ebookerin matkadokumentti, lento blue1:lla. Mutta missä se varausnumero on tässä dokumentissa?? Olen kokeillut jo kaikkia löytämiäni numeroita ja epätoivo iskee.
Kiitos, jos osaat neuvoa!!
auttakaa löytämään varausnumero!
4
772
Vastaukset
- londoneye
Joskus edessä lukee Amadeus.
Voi olla sekä numeroita että isoja kirjaimia, tyyliin XJ4GN3- Kiitos paljon
londoneye!
Jo helpotti!
- lentojen välttäjä
Nykyään käytössä olevat elektroniset lentoliput ovat asiakkaan kannalta katastrofi, täynnä käsittämätöntä tärkeilevää koodia. Tuota mainittua varausnumeroa ei löydy, kellonajat on ilmoitettu aivan kaikkien kirjoitustapojen vastaisesti, lentojen numerot ovat ihan eri kuin mitä kentällä ilmoitetaan. Käytetty fontti on alakoululaisen tikkukirjaimia ei mitään oikeaa kunnollista kirjoitusta... niin itseään täynnä koko lentoliikenne ja sen virkailijat
- Roskapostirobotti?
Jos ostat liput lentoyhtiöltä, niin kyllä niissä on varaustunnus ihan luettavissa.
Miksi ihmeessä pitää ostaa joltain "ebookerilta", joka ei osaa laittaa mukaan varaustunnusta? Eivät liput ainakaan halvemmat ole sitä kautta. Jollainhan se "ebookerkin" elää. Arvaapa, elääkö se Pyhällä Hengellä vai asiakkailta niistetyillä rahoilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337264- 396775
- 313714
- 453190
- 342824
- 162622
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341980