Nyt ollut liikenteessä pitbullin ja amstaffin pentuja ja aikeissa olisi ottaa semmoinen jos tulee vastaan :) syy miksi haluan semmoisen on että kun en halua ostaa paperitonta pittiä ja budjetti ei riitä paperillisen amstaffin hankkimiseen, kokemusta löytyy koirista kuin koirista :) oli enkkubulldoggi jonka jouduin viedä piikille kun sairastui vakavasti :/ Näitä risteytyspentuja on kuulemma ollut liikenteessä viime aikoina, mutta en ole käsiini löytänyt vielä semmoista? :O
Pitin&amstaffin miksaus pentuja?
5
287
Vastaukset
- vitura
Jos sulla ei ole varaa maksaa paperillinen amstaffi, niin sulla ei ole varaa hankkia koiraa ollenkaan! Nuo pitti-amstaff miksien myyjät ovat tod.näköisesti jotain pentutehtailijoita, joten jätä väliin! Pisti vihaks toi sun teksti! Mitä v*ttua sä teet koiralla kun sulla ei kerran oo ees helvetti varaa!!???!! Kai sä tiedät et koiran ylläpito ja mahdolliset hoitokustannukset voivat yltää helpostikin sinne yli tonnin???
- kridde23
että onko varakas vai ei jos ei halua pulittaa koirastaan mitään överi summia, nuo ylläpidot on aina saanut hoidettua jne. Kun et tiedä faktoja niin ei kannattaisi sieltä puskista mitään huudella, mua pistää semmoset vihaksi jotka pätee anonyymisesti netissä ja on nii kovaa et huh huh.
- vitura
kridde23 kirjoitti:
että onko varakas vai ei jos ei halua pulittaa koirastaan mitään överi summia, nuo ylläpidot on aina saanut hoidettua jne. Kun et tiedä faktoja niin ei kannattaisi sieltä puskista mitään huudella, mua pistää semmoset vihaksi jotka pätee anonyymisesti netissä ja on nii kovaa et huh huh.
ei näytä olevan mitään faktaa amstaffien hinnoista! Ei ne paperilliset amstaffit nyt ole sen kalliimpia kuin muutkaan koirat.. Pitit ovat taas asia erikseen.. Paperillinen amsu maksaa n.1200€ ja pitti/amstaff mixeistä halutaan 600€-800€... Järkyttävää miten jotkut edes viitsii (ja näin ollen mahdollisesti myös suosii pentutehtailuja) maksaa tuommoisia summia paperittomasta sekarotuisesta! Ja jos sun mielestä joku päälle tuhat euroa on liikaa maksaa koirasta, niin käy hakee itelles pehmokoira vaikka marketista niin ei mene kauheasti sitä rahaakaan..
"Pittiä/amstaffia tänne nyt ja heti.! Vanhemmista viis, kunhan on tarpeeksi kova koira ja mahdollisimman halpa.." Joo-o.. ei näin...
Ps. Kirjoittelet itsekin anonyymisti, huomasitko? - kridde23
vitura kirjoitti:
ei näytä olevan mitään faktaa amstaffien hinnoista! Ei ne paperilliset amstaffit nyt ole sen kalliimpia kuin muutkaan koirat.. Pitit ovat taas asia erikseen.. Paperillinen amsu maksaa n.1200€ ja pitti/amstaff mixeistä halutaan 600€-800€... Järkyttävää miten jotkut edes viitsii (ja näin ollen mahdollisesti myös suosii pentutehtailuja) maksaa tuommoisia summia paperittomasta sekarotuisesta! Ja jos sun mielestä joku päälle tuhat euroa on liikaa maksaa koirasta, niin käy hakee itelles pehmokoira vaikka marketista niin ei mene kauheasti sitä rahaakaan..
"Pittiä/amstaffia tänne nyt ja heti.! Vanhemmista viis, kunhan on tarpeeksi kova koira ja mahdollisimman halpa.." Joo-o.. ei näin...
Ps. Kirjoittelet itsekin anonyymisti, huomasitko?että maksaisin 600-800€ se on jo liikaa, siinä tapauksessa laittaisin sen muutaman huntin lisää ja ostaisin paperillisen amstaffin. Nyt turhaat mulle siinä paasaat, mene niille pentutehtailijoille huutelee älä mulle! Yksi juttu mitä vääristelet mun sanoja en missään vaiheessa sanonut..
".."Pittiä/amstaffia tänne nyt ja heti.! Vanhemmista viis, kunhan on tarpeeksi kova koira ja mahdollisimman halpa.."
Joten jos sulla on puolukkaviikot tai muuten vaan vitutus nii älä tule tänne mulle huutelemaan.
"..Ps. Kirjoittelet itsekin anonyymisti, huomasitko?.."
Joo niin kirjoittelen, mutta en lapsellisesti auo päätä hah..
Yks juttu en jaksa jonkun vesipään kanssa vääntää täällä (ON PAREMPAAKIN TEKEMISTÄ) niin laitan ylläpidolle viestiä että poistaa viestin niin ei tarvitse kenenkään vetää itkupotkukilareita!!
- fdog
Ei muuta kun katsot Apulan, Keltaisen pörssin ja muiden myyntipalstojen tarjonnan säännöllisesti. Tuollaisen sekoituksen minäkin ottaisin mielelläni. Paljon ennemmin ainakin kuin amstaffin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2636346Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne562912Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä552766- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651455- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o261366Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351311Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091027