Neuvoja?

Miko N

Moi vaan kaikille. Tänään koitti vihdoin perheemme hartaasti odottama päivä, eli isän tilaama carmin nuwi GPS navikaattori saapui postiin perheemme noudettavaksi. Kysyisin nyt teiltä, että mihin kohtaan olisi paras asentaa kyseinen Carmin nuwi isän autoon? Isän auton merkki ja malli on seuraava: OPEL VECTRA 1.6 S, sedan mallinen bensiini moottorinen ja vuosimalli on 1989. Isä lupasi, että minä saan asentaa Carmin nuwin, kunhan suoritan asennuksen huolellisesti ja tarkoin annettuja turvallisuus ohjeita noudattaen. Toivon, että asennuksen jälkeen Carmin Nuwi navikaattorista olisi paljon hyötyä ja iloa isälle äidille siskolleni ja minulle suorittaessamme silloin tällöin viikonloppyuisin sunnuntai ajelulenkkejä. Mukavaa kesän odotusta kaikille.

3

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frangrobba

eikö siinä ole imukuppi kiinnitystä,onpa sitten todella onneton laite,jospa kiinnittäisit sen sinne minne itse haluat,radion sivulle laitat/kiinnität peltipalan ja kiinnität siihen niin ei tuu kojetauluun reikiä

• vai mitä

tunkisit sen hanuriisi

• kari789

Minulla on Opel Vectra ja Mion navigaattori.
      Olen kiinnittänyt telineen imukupillaan mittaritaulun 'lasiin' ajotietokoneen kohdalle.
      Minun autossani ei kuitenkaan ole ajotietokonetta, joten ko kohdassa lasia on vain kellonaika ja lämpötilan näyttö. Jonkun verran imukuppi haitta niiden näkymistä. Itse naviagaattori on kuitenkin kokonaan pois tuulilasin edestä, joten siinä mielessä paikka on ihan sopiva. Navin näyttö on myös ihan ratin vieressä, joten se on hyvin näkyvissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6524
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6003
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3324
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2770
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2604
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2278
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1986
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1829
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1757
    Aihe