Minulla nopeumittari lakkaa satunnaisesti näyttämästä arvoa, kaikki muu pelaa. Palatessaan toimintaan pensavalo vilahtaa.
Onko tietoa missä vika ja onko mittari sähköinen vai mekaaninen?
97 nopeusmittari
5
389
Vastaukset
- väärässä aina
että jos bensavalo palaa ja nopeusmittari ei näytä mitään niin kannattaa aloittaa ongelman purku tankkaamalla auto ja sit ajaa ja katsoa että jahka sitten nopeusmittarikin näyttäisi jotain
- Magneetti-Mage
Se osoitinhan magnetoituu välillä siihen tappiin. Kokeiles kopauttaa vähän sitä mittaristoo.
Kylmäjuotos mittaristossa, kopautus auttaa yleensä.
- Frdmnd
Minulla sama vika -97 Mondeossa ja ilmenee usein täydellä tankilla.
Näyttää siis ajaessa normaalisti, mutta sitten tipahtaa nolliin ja satunnaisen ajan kuluttua lähtee toimimaan ja samalla polttoaineen merkkivalo syttyy.
Osaisiko joku kertoa helpon korjauksen? Vaikka eihän mua haittaa vaikka niitä kilometrejä ei sinne enempää kerry :)- Mondeojeejee
Menee muistin varaisesti nyt, kun tuo -97 Mondeoni meni jo autojen taivaaseen.
Siinä on sähköinen mittaristo ts. sinne ei tule minkäänlaista vaijerivetoa mistään. Mittaristo on suhteellisen helppo ottaa irti. Kitkuta se moninapainen liitin irti mittaristosta ja pane sinne CRC:tä, joku kosketus kummittelee, luulen.
Lamppuja sinulla kuitenkin on palanut hatullinen, ne voi samalla kertaa vaihtaa. Älä pyörittele sitä mittaristoa vaan pidä se suurin piirtein vaatrrissa. Siellä on jossakin silikoniöljyä sisällä mittareissa.
Tutki myös kaikki maadotuskarvat, mitä siellä vähänkin näet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336744- 376213
- 293434
- 452900
- 342644
- 152338
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481897En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777