Uni Antikristuksen vainoista

Päiviö Pennasen uni 15.2.2010

Rauhaa. Näin tässä äskettäin unen, joka voi olla profeetallinen. Raamatussa sanotaan: "Se profeetta, jolla on uni, kertokoon unensa; mutta se, jolla on minun sanani, puhukoon minun sanani uskollisesti." Jer.23:28.
Siksi ajattelin lähettää sen. Minä en ole koskaan saanut mitään ilmestyksiä tai uninäkyjä, joskin monilla ihmisillä on ollut minusta harhaanjohtava käsitys, että olisin jonkinlainen profeetta, koska tutkin niitä suurella mielenkiinnolla. Ja sitten olen yrittänyt herättää keskustelua aiheesta. Se uni menee näin:

Näin 15.02.2010 aamuyöstä merkillisen unen. Olin synnyinmaatilallamme Juuan Vuokossa. Se ei ole enää vanhempaini omistuksessa. Mutta pihapiirissä on kolme rakennusta. Vanha sauna, navetta ja asuintalo. Ja tämä asuinrakennus on isäni rakentama. Uni alkoi siitä, että minä olin tämän vanhan saunan ulko-ovella.

Antikristuksen aika oli alkanut. Kaksi kloonin näköistä mieshenkilöä kulki vierekkäin kaapaten ja kiduttaen uskovia mitä hirmuisimmalla tavalla. Minunkin ohitseni ne kulkivat ja katsoivat minuun, mutta eivät koskeneet. Menivät ohitseni vasemmalle. Ruhjoivat muun muassa uskovaisten naisten naamoja pahaan kuntoon. Kun olivat menneet, niin minä lähdin kävelemään keskipihalle. Siellä oli joku mies, joka sanoi etteikö hän ollut tätä jo sanonut? Navetassa oleva pajarakennus, jossa isä muinoin korjasi naapureiden koneita oli auki ja valot olivat päällä, mutta ketään ei ollut siellä. Minä menin navetan ylisille piiloutumaan välikattoon siellä kun oli monenlaisia piilopaikkoja ja lapsena siellä leikimme piilosta. Ja siellä piilopaikassa oli pari nuorta, joita nauratti hirveästi kun löysin sinne piilopaikkaan.

Vähän ajan kuluttua kun vaara oli ohi, niin kaivauduimme pois sieltä. Siellä oli monia nuoria. Aloimme keskustella. Ja kysyin eräältä nuorelta mieheltä, mikä vuosi nyt on? Hän vastasi että nyt on vuosi 2013. Siihen vastasin, että miten se on mahdollista, kun minä en muista mitään vuoden 2010 ja 2013 tapahtumien välistä. Mitä on tapahtunut? Siihen heräsin. Minulla oli tavaton tuska rinnassani, niin kuin itku. Rukoilin jonkin aikaa, kunnes se hellitti.

Tällainen se uni oli. Saakoon jokainen miettiä, mitä se tarkoittaa.

Siunausta.

Terveisin Päiviö Pennanen

- - - - - - -

Jouko Pihon kommentti 19.2.2010

Pidän mahdollisena, että elämme Antikristuksen vainojen aikaa v. 2013. En kuitenkaan tiedä, onko niin enkä ole asiasta varma. En siis väitä, että elämme Antikristuksen vainojen aikaa v. 2013. Julkaisen vain sivuillani Päiviö Pennasen unen, jossa Pennanen näki, että me elämme Antikristuksen vainojen aikaa v. 2013. Kuten Pennanen kirjoitti: "Saakoon jokainen miettiä, mitä se tarkoittaa."

33

1360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuom.

suhtautua asiaan kriittisemmin ja myös avarammin. Ota huomioon kaksi vaihtoehtoa: tämä joko pitää paikkaansa ,tai se on joko Jumalasta tai ei ole. Se voi pitää paikkaansa tietäjähengen mukaan tai se voi olla ihan raitis raamatullinen. Mutta nuo vuosiluvut ei mielestäni ole aianakaan raamatullisia. Jotain totta sidokseksi, mutta lopputulos valheen hengestä. Tämä on todennäköisempi vastaus. Mutta hyvä, että tuot esille, mutta ole myös itse kriittinen. Kun näyttöjä valheprofetioista on melkein kaikki. Tämä on valitettava tulos. Voidaan tietysti kaivaa kaikki ennustelut esille. Antikristus vaikuttaa jo nyt, mutta sen muoto on monilta pimennossa. Ja näyttää olevan. Antikristushan juuri ennustaa valheprofetioita eksyttääkseen jopa
      valitutkin.

• Tuom.

niin vastaan itse hänen puolestaan. Piho ottaa kaiken vastuun vääristä profetioista ja on valmis tuomaan ne Jumalan tumioistuimen eteen. Siis kaikki valheenhengen tuomat ennustelut ovat Pihon vastuulla. Ilman minkäänlaista arvioinia ja kritiikkiä. On ensinnäkin aika vastuutonta ja typerää jättää tämä analysointi, koettelu, kritisointi ja avoin keskustelu käymättä. "En vastaa kysymyksiisi"- tyyli on aika lapsellista.

Kyllä miehen on perinteisesti odotettu vastaavan sanoistaan Suomen isänmaassa. Kun tuota Karjalaakin niin hamutaan takaisin. Kannattaisi tutustua myös koeteltuihin rohveetoihin, mikäli niitä nyt yleensä on saatavana. Mutta jos oman uskonelämän perustat on vielä hakusessa, niin ei kannata kovin kevein perustein tuoda Venäjämiehityksiä framille. Ne ovat aika uskaliaita ja saattavat olla myös vahingollisia yleiseltä kannalta.

• kirjoitukset

Eiköhän tuo aika läheltä liippaa.Eli ts.mikäli tänä keväänä Israel tuhoaa Iranin atomivoimalat ja Damaskoksen.Se pakoitetaan väärään rauhaan eli viimeiseen vuosiviikkoon.Myös Venäjällä pitää tulla vallankaapappaus,jolloin se ajaa pakolaiset pois.Myöskin ilmeisesti USA:ssa tapahtuu Kalifornian rannikon sortuminen.Daniel siitä profetoi-kotkalta reväistiin siivet.Vielä se lentää.Mikäli nämä tapahtumat alkavat keväällä,silloin on Elia joukon työn aika ja kärkijoukko lähtee syyskuussa ylösottoon.Viimeinen vuosiviikko alkaa.

• 16+7

En ole yleensä tällä palstalla, mutta olen saanut opetusta uskovien ylösotosta ennen 7 vuotta kestävää vihan /Antikristuksen vihan aikaa. Mutta kun sanoit, että täältä lähtee ylösottoon "kärkijoukko", niin tarkoitatko sinä että kaikki uskovat eivät lähde saamaan aikaan, vai mitä oikein tarkoitat?

• Kritik
        16+7 kirjoitti:

En ole yleensä tällä palstalla, mutta olen saanut opetusta uskovien ylösotosta ennen 7 vuotta kestävää vihan /Antikristuksen vihan aikaa. Mutta kun sanoit, että täältä lähtee ylösottoon "kärkijoukko", niin tarkoitatko sinä että kaikki uskovat eivät lähde saamaan aikaan, vai mitä oikein tarkoitat?

On Raamatun vastainen harha. Ei muuta

• kirjjoitukset
        16+7 kirjoitti:

Juuri sitä tarkoitan.Ei ole ainoastaan yksi ylösotto,joka on vuosiviikon alussa.Toinen ovat säkkipukuiset puolessa välissä vuosiviikkoa.Vielä jää yksi joukko suuri valkopukuinen,ketkä näistä lopuista menettävät henkensä-heidät herätetään hallitsemaan maan päälle Kristuksen kanssa tuhat vuotta.Näin ilmoittaa Raamatun profetia.Mutta vuosiviikon mentyä,kun Herra Jeesus Kristus tulee perustamaan tuhat vuotisen valtakunnan-on sanoisinko välituomio.Näin tulevat asiat menemään ja saat siihen täysin luottaa;vaikkakin vieraista leireistä huudeltaisiin,mitä tahansa.Koska Raamattu tuo täysin selvästi julki,että voittajat palkitaan.Jokaiselle ajalle pitää olla myöskin todistajia.Olen tällä hetkellä itse todistamassa ylösoton aikoja.Kun lähden astuu Elisa Elian saappaisiin.

• tarkoittaa
        16+7 kirjoitti:

uskovista pyhimpiä ja menestyneimpiä, jotka ovat parempia kuin muut uskovat, ja jotka siksi palkitaan taivaassa suuremmalla kirkkaudella kuin muut. Eli ne, joita täällä halveksien haukutaan menestysteologeiksi ja torontolaisiksi.

• 8+17
        tarkoittaa kirjoitti:

uskovista pyhimpiä ja menestyneimpiä, jotka ovat parempia kuin muut uskovat, ja jotka siksi palkitaan taivaassa suuremmalla kirkkaudella kuin muut. Eli ne, joita täällä halveksien haukutaan menestysteologeiksi ja torontolaisiksi.

Sember hyvästä ja raamatullisesta vastauksestasi.

• Menee ohi "kirjoitus

puhutaan mistään kärkijoukosta.

• Viikunapuun seur...

voi tietää (milloin ylöstempaus). Ei ole mitään kärkijoukkoa. Lähi-idässä varmaan pian isketään.

• Unennäkijäsukua

kokeilehan vaikka täältä apua uneesi jos löytyisi asiantuntevaa selventäjää

http://keskustelu.suomi24.fi/debate/4290

Yleisintähän unissa on jotta sielä käsitellään lapsuudessa keskenjääneitä juttuja ja parannetaan tätä päivää, jonka teorian mukaan voisi ajatella jotta olet ollut lapsuudessa kaksiajakoinen persoona.

Käytännössä asiaa voi pohtia itsekin sillä olet parhain asiantuntija näissä, eli ajatuksena nämä kaksipoikaa olisivat sinä ja unessa "sinä" olet vain katselija joka seuraa menneisyyden jotain omaa tapahtumaa. Se jotta näemme unta lapsuudesta on jotain keskenjäännyttä juttua itselle ratkaistavaksi mitä se kenelle onkin. Yhtähyvin voit myös olla itse nämä antikristukseksi luettelemasi miehet myös. Mieti jos joidenkin käytöksessä on jotain sinulle ominaista tai tuttua.

Se jotta niitä nähdään unissa on usein terapeuttista ja oikein käsiteltynä parantavaa, sillä sen oman "rikkinäisen lapsensa, sisimpänsä" voi aikuisena rakastaa ehjäksi.

Vuosiluvut saattavat olla merkityksellisä sinulle, itselleni luku 13 merkitsee onnenlukua, onnettomuuden ja ongelmien jättämistä taakseen, minkä merkityksen sinä sille annat?

Vaikka niin jotta menneisyydessä on ollut jotain raskasta ja nyt on aika päästää irti siitä ja luottaa suurempaan rakkauteen ja sen armolliseen voimaan.

Suuremmankaltaiset viestit eivät kerro itsestä vaan niillä on tarkoitus auttaa kaikkia tarvitsevia, sanomat ovat sellaisia. Sitä ennen on itsensä oltava täysin puhdas/pyyteetön vastaanottamaan ne.

Toivottavasti tästä oli jotain apua.

• Piuko Joho

mahdollisena mutta en pidä mahdottomana että on todennäköistä, että mahdollisesti Antikristus on tai ei ole ja sitä myötä aikansa joko on nyt tai ei ole tai on vasta tulossa tai on jo mennyt. Mahdollisesti jopa niin, että ehkä todennäköisesti, mutta ei varmasti saattaa olla, mutta voi myös olla olematta että ehkä, joskin varauksella, en ole varma, vaikka olenkin tai en ole varma asiasta, jota en enää muista tai en ole koskaan muistanutkaan, olematta kuitenkaan sataprosenttisesti tietoinen asiasta, joka ei ole varma, koska mahdollisesti ei ole tai on, mutta tietämättäni, joten otan vastuuvapauden tai en, koska varmuutta siis ei ole.

• Piuko Joho parodioi aika hyvin kirjoitustyyliäni, mutta sitä myötä tekstiin tuli tietenkin hirveästi liioittelua.
        Haluan muistuttaa, että tietyistä asioista ei ole epävarmuutta, kuten että on varmaa, että Antikristus ilmestyy, Pedon merkin ottamisen pakko tulee, uskovia vainotaan ja osa uskovista tapetaan ja että kaiken jälkeen Jeesus tulee takaisin ja perustaa 1000-vuotisen valtakuntansa.
        Milloin tämä kaikki tapahtuu, onkin sitten epävarmempaa, koska Raamatunkin mukaan meidän tietomme ja profetoimisemme on vajavaista.
        Käytän sen tähden välillä sanontoja "mahdollista" ja todennäköistä". Syy niiden käyttöön on myös siinä, jos referoin toisten saamia unia tai sanomia.

• kirjoitukset
        JoukoPiho kirjoitti:

Piuko Joho parodioi aika hyvin kirjoitustyyliäni, mutta sitä myötä tekstiin tuli tietenkin hirveästi liioittelua.
        Haluan muistuttaa, että tietyistä asioista ei ole epävarmuutta, kuten että on varmaa, että Antikristus ilmestyy, Pedon merkin ottamisen pakko tulee, uskovia vainotaan ja osa uskovista tapetaan ja että kaiken jälkeen Jeesus tulee takaisin ja perustaa 1000-vuotisen valtakuntansa.
        Milloin tämä kaikki tapahtuu, onkin sitten epävarmempaa, koska Raamatunkin mukaan meidän tietomme ja profetoimisemme on vajavaista.
        Käytän sen tähden välillä sanontoja "mahdollista" ja todennäköistä". Syy niiden käyttöön on myös siinä, jos referoin toisten saamia unia tai sanomia.

Profetoiminen on vajavaista.Tällä tarkoitetaan ulkoapäin tulevaa hengen ilmoitusta.Tällä hetkellä tuntuu profetoivan toinen henkki.´Raamatullinen profetia sitä vastoin pitää-sikäli-mikäli on sitä edes tutkinut.Se vaatii työtä ja vaivaa päästäkseen oikeille linjoille.Eikä se aukea vuodessa ei kahdessa,mutta mikäli näitä on tutkinut 40-vuotta voinen sanoa,että olen varma tiedosssa.

• Huhahhhei
        JoukoPiho kirjoitti:

Piuko Joho parodioi aika hyvin kirjoitustyyliäni, mutta sitä myötä tekstiin tuli tietenkin hirveästi liioittelua.

Ei se ollut parodia.

• väsyttäviä
        JoukoPiho kirjoitti:

On se kumma, että näistä 'lopunajan profetioista' täytyy kaivamalla kaivaa esiin vaan tuhoa ja pahaa. Mayojen kalenteri loppuu vuoteen 2012, mutta ajatuksella, että siitä seuraa Uusi Hyvä Myönteinen Aika, ei tuho, sillä ihmisten on muutettava tapaansa elää ja olla. Nousevat uudet arvot, jotka ovat paljon parempia kuin nämä nykyiset.

• Elisa R

otettu pois antikristuksen ajasta/otettu pois vihasta. Vihan aika ei kuulu kristityille. Ihan tarpeeksi tämä nykyaikakin sisältää vihaa ja vainoja kristittyjä kohtaan, koska antikristuksen henki on vaikuttamassa ja vaikuttaa enemmän ja enemmän tässä maailmassa siihen asti, kunnes morsian temmataan täältä pois täydellistä pahuutta näkemästä.

Joka on uskossa, on valvottava ja oltava varuillansa joka aika. Jolla ei ole suhde Kristukseen kunnossa, olisi koeteltava uskoaan rukouksen kanssa, onko Kristuksen henki minussa, että pääsisi mukaan sinä hetkenä kun Kristus hakee äkkiarvaamatta yllättäen omansa täältä pois. Sen jälkeen ovi suljetaan, ja silloin on myöhäistä....

On suurta harhaa, väärää rauhaakin (varsinkin uskottomille) ja itsepetosta uskotella että vielä antikristuksen ajastakin voisi vielä pelastua. Mitä merkitystä sitten ylösotolla olisi? Kun kerran raamatussa SANOTAAN, että USKOVAT (morsian) temmataan pois, niin se myös tarkoittaa sitä. Eli KAIKKI uskovat temmataan (ovat valmiina).

• kirjoitukset

Tuo ei pidä paikkansa.Vain murto osa uudestisyntyneistä lähtee pilviin ja tuuliin.Et ymmärrä Raamatun profetaalista ilmoitusta.Mikäli sen ymmärtäisit,et puhuisi ja kirjoittelisi noin.Et ymmärrä vuosiviikkoa.Kysyn sinulta;missä kohdden Ilmestyskirjassa on kärki joukon ylösotto?Mikäli kerran sanot olevasi ylösotossa pitää se sinun myöskin todistaa Raamatun kautta.Pimeys ei muuta kuin vain vahvistuu.Näinhän Jeesus sen itse sanoikin-valitutkin pyritään eksyttämään!

• nostredamus..4

http://www.onenewsnow.com/Culture/Default.aspx?id=902776

tassa voi olla se puuttuva patka...

Tassa kerron uneni 30 v. sitten;

Toista vasyneena nukahdin sohvalle kengat jalassa. Nain unen:
      -kavelin outoa metsapolkua etelaan pain. Puut olivat korkeampia kuin suomessa. Olin hyvin vasyyt ja tuli pimea. Kuu valaisi polkua jotenkuten, oli lammin ja minulla oli anorakki paalla. Oli pakomatkalla.
      Lopulta kaaduin polulle vasyneena, ja etsin paanalustaksi kopeloimalla littean kiven ja nukahdin unessa toiseen syvaan uneen..

Herasin unessa lintujen lauluun. (vaikka viela nukuin ensimmaista unta) Nousin istualleni ja katselin ymparilleni. Aurinko oli9 nousemasassa ja valaisi kuusten latvat. Edessa polun suunassa oli pieni metsa-aho jossa naytti olevavn heinapiikkeja kaksi ricia polun nsuunnassa kauas metsanrajaan.
      Katsoin myos taakseni. Paani takana makasi kuolut romalainen sotilas kummallisessa asennossa. Aivamkuin
      han olisi kuollut keksken iskuan , jolla oli9si lyonyt paani irti nukkuessani. Hanen miekansa oli kirvonnnut hanen vasemmasta kadestaan ka han oli kaatunut kuolleena mmaahan kesken iskuaan. hanella oli
      raamatunaikaiset vaaatteet ja vasustukset. Katselin kuolutta tarkemmisn , ja han oli viela lammmin...

Sitten katselin aholle pain. Aurinko oli juuri tavoittamassa heinapiikkien latvoja. Kun valo osui niihin, ne olivatkin puhdasta kultaa..

Sitten herasin ensimaisesta unesta/

Ensimaisten piikkkien jure;a naytti olevat transparent vanha, parrakas mies jolla oli kavelykeppi ja hupputakki. Kun katsoin tarkemmin , mies katosi.

• mhp.

• Eusebine

Juuri kun antikristus ojentaa kätensä lyödäkseen Jeesukseen uskovat, ilman ihmiskättä hänet muserretaan.
        Hänen valtansahan on noussut vanhan Rooman juuresta, siksi hänen sotilaansa näyttää roomalaiselta.
        Aurinko on Tuhatvuotisen valtakunnan nousu. Heinäpiikeistä ei ole selitystä. Vanha parrakas mies hupputakissa on toinen säkkipukuinen todistaja..

Tämä selitys tuli heti kun näin kirjoituksen ja olen siitä varma. En ole ennen reagoinut näin toisten uniin.
        Outo juttu.

• sunnyriver

Asumme naapurissa, muutama kymmen kilometriä
      Vuokosta. Muutama yö sitten tulivat seuraavat sanat:
      " Monien kasvoja on ruhjottu."
      Usein, kun tuollaiset sanat tulevat,
      muutaman päivän päästä on lehdessä tai jollakin ihmisellä
      näihin sanoihin avain, jolla ne voi ymmärtää.
      Niin taisi käydä tässäkin.

Itse ajattelin aluksi, että kysymyksessä on menneet
      taistelut uskovien kesken,
      mutta aivan yhtä hyvin Jumala voi viitata tulevaan,
      siis puhua tulevia menneinä,
      koska hänelle ne ovat yhtä varmat.

• Näin mä näen

Jumala hakee seurakuntansa (kokonaan) ennen antikristuksen valtakautta. Joka jää tänne antikristuksen aikaan, tuskin voi enää pelastua.

• Westsider

yhden ylöstempauksen.: Se on hänen tulemuksensa päivänä. AMEN

• Näin mä näen
        Westsider kirjoitti:

yhden ylöstempauksen.: Se on hänen tulemuksensa päivänä. AMEN

Ylöstempaus on yksi ainutkertainen tapahtuma, sitten aikanaan Jeesus tulee tuhannen tuhansine pyhiensä kanssa uuteen Jersalemiin jne.

• mietteitä.

" Aloimme keskustella. Ja kysyin eräältä nuorelta mieheltä, mikä vuosi nyt on? Hän vastasi että nyt on vuosi 2013. Siihen vastasin, että miten se on mahdollista, kun minä en muista mitään vuoden 2010 ja 2013 tapahtumien välistä. Mitä on tapahtunut? "

On tapahtunut, että:

- Uskovat nukkuu ruususen unta.

Tai:

- Tyhmät neitsyeet eivät laittaneet sitä lamppua kuntoon.

• Jeesuksen nimessä

205 tarinaa sid rothin luotsaamassa yliluonnollista sarjassa. Tulin uskoon niitä katsellessa. Eli tv7, ohjelma-arkisto/ yliluonnollista.

• Merkkien seuraaja

Näköjään tässä on alettu keskustella vainojen lisäksi myös tempauksesta. Aihe on tutkinnan alla enkä lähde esittämään muuta kuin, että jokainen tempauksesta kiinnostuneen tulisi tutkia Jeesuksen 10 neitsyen vertaus Matt. 25. Jeesus kertoo sitä ennen ennen Hänen takaisinsintuloaan olevasta ajasta jota kohdin muuten olemme menossa. Vaikeaa tulee olemaan. Jeeusus sanoo, että ''Silloin on taivasten valtakunta 10 neitsyen kaltainen''. Taivasten valtakunta on aina uskovien joukko. Myös 5 tyhmää olivat uskossa mutta varaöljy puuttui. Alla muutama linkki asiaan josta voi aloittaa tutkinnan.
      Leo Mellerin saarna
      http://datauni.pp.fi/public_html/leomeller/LM_6183.mp3 Olavi Peltolaln sivuilta Roseniuksen kirjoitusta http://www.kolumbus.fi/rov.o.peltola/cor/cor0h.htm kohdasta heinäkuun 4. päivä. Lisäksi on http://www.kotisatama.net/fi/raamattujasana/viikonsana/sana.php?paivays=2009-09-06 selitys ja laajasti tyhmistä neitsyistä http://www.jariiivanainen.net/oletko_tyhma_neitsyt.html

Urho Muroma ja Ulla-Christina Sjöman ovat myös kirjoittaneet aiheesta. Asiaa täytyy tutkia lisää. Tämän hetkisen ymmärryksen mukaan näyttää, että valvovat ja rukoilevat pääsevät Karitsan häihin aiemmin kuin tyhmät neitsyet. Hekin pelastuvat sillä onhan heissä Pyhän Hengen sinetti.

Myös ne jotka pääsevät suoraan Karitsan eli seurakunnan ja Jeesuksen häihin saattavat kokea vainoa. Tyhmät neitsyet taatusti. Herra tulee pitämään sinettinsä takia heistäkin huolta mutta toivon tietysti jokaisen tätä lukevan uskovan rukoilevan ja valvovan Jeesuksen käskyn mukaisesti joka hetki. Tällöin me kaiken lisäksi tiedämme ja saamme Jeesuksen vierellemme Pyhän Hengen muodossa jo tänne maalliseen vaellukseen.

• ja öljy.

"Mutta heidän lähdettyään ostamaan ylkä tuli; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin.
        Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: 'Herra, Herra, avaa meille!'
        Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'."

Matt.25:10-12

Tuon Raamatunkohdan mukaan tyhmät neitsyeet ovat pysyvästi ulkopuolella. Ihan turhaa hapuilua enään, kaikki on tuolloin myöhäistä.

Ohje on valvoa hetki hetkeltä ja pitää lamppu kunnossa.

"Valvokaa siis, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä."

Matt.25:13

• voi teitä

Minkälainen on "kloonin näköinen mieshenkilö"? Tiedätkö sinä typerys edes mikä on klooni? Vai tarkoitetaanko tällä, että miehet olivat aivan toistensa näköisiä?

• Ninoolk

"Kloonin" näköisen miehen.

• voi teitä
        Ninoolk kirjoitti:

"Kloonin" näköisen miehen.

Olisin hyvin hämmästynyt, jos katsoisin itseäni peilistä ja sieltä näkyisi mies. :)
        Se voisi olla jo Jumalan ihme.

• nuttu

Ketä tämä uni hyödyttää? Kirjoittaja itse voi pahan päivän tultua piiloutua sinne navetan ylisille, muille tästä ei ole mitään hyötyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      235
      6674
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      65
      3890
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      130
      3133
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2312
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      17
      1853
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1577
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1474
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      29
      1441
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      37
      1369
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1061
    Aihe