Onko kukaan ottanut Botox tai muita ruiskeita kasvoihin Thaimaassa ,esim.Bangkokissa?Halvempaa kyllä,mutta uskaltaakohan?Jos joku vaikka kokemuksesta tietäisi luotettavan paikan,kiittäisin vinkistä.
Botox
10
1119
Vastaukset
- luonollinen
I D I O O T T I !
- 20
Vetäny Thaimaassa vähän kaikkea (liikkuvaa) mutta en botoxia.Jos sun pärstäs on niin ruma että tarvit botoxia mene Turkkiin siellä ne äijät ei siellä paljoo välitä mille nainen näyttää mutta kyytiä kuulemma saat.
- Nykyaikaa
Harmi ,että taas näitä ihme kännisiä sekakäyttäjiä vastaajina!Olisin itsekin ollut kiinnostunut asiasta,joten terveitä asiallisia vastauksia peliin.Hörhöt on hörhöjä,sivuutetaan ne vaan huumorilla,eikös?
- =Botox
Nykyaikaa kirjoitti:
Harmi ,että taas näitä ihme kännisiä sekakäyttäjiä vastaajina!Olisin itsekin ollut kiinnostunut asiasta,joten terveitä asiallisia vastauksia peliin.Hörhöt on hörhöjä,sivuutetaan ne vaan huumorilla,eikös?
Vedä vaan Botoxis naamariis, HERMOMYRKKYÄ, kyllä sillä aikoinaan kettuja tapettiin Suomessa, nykyään idiootteja.
- hyhyh
=Botox kirjoitti:
Vedä vaan Botoxis naamariis, HERMOMYRKKYÄ, kyllä sillä aikoinaan kettuja tapettiin Suomessa, nykyään idiootteja.
http://www.animalia.fi/animalia-toimii/toimintakohteet/koe-eläimet/kosmetiikan-eläinkokeet/botox-ja-eläinkokeet
- kgjisdhifged
Olen käynyt laittamassa botoxia naamaan, 80 euroa maksoi otsa vastaava suomessa jtn 300 e. Ihan muille tiedoksi että botox ei muuta naaman ulkomuotoa vaan jähmettää jonkun alueen esim minulta otsan, kukaan ei ole ikinä tiennyt että olen ottanut botoxia eikä huomannut. kateellisille vielä tiedoksi; olen kaunis erittäin kaunis, botoxin ansiosta voin nauttia hieman kauemmin kauniista kasvoistani. :)
- bangkok6600
moi!Kertoisitko missa olet laittanut? olen nyt bangkokissa, mutta paikat joissa olen kaynyt hintoja kysymassa, niin yli 300 euroa, 150000batia......menitko jossain ostarilla tai katutasossa, vai kavitko ihan laakariasemalla?
auta pliis:)
- Yrittänyttä ei laite
Kyllä ne rahaa vastaan laittaa kasvot turvoksiin, tiedä sitten mitä piikittävät.
- 28 x....
Suosittelen lämpimästi seuraavaa paikkaa:
www.bangkokpattayahospital.com - TRi HOTO
saako sen myös munanvarteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748