Olen 39 vuotias nainen. Minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö, epävakaa persoonallisuushäiriö ja epätyypillinen ahmimishäiriö ja käyn krt viikossa psykologilla ja kk:n välein psykiatrian erikoislääkärillä.neljät lääkkeet tällä hetkellä käytössä ja erittäin rankkaa on ollut (ja on edelleen) väsymyksen,syömisen yms..takia. Kysyisin onko kenelläkään näin pahaa ahmimisongelmaa, että syö KOKOajan jotain ja jopa unissaan pitkin yötä? Välillä istun sohvalla jäätelökulho kädessä ja nukahdan kesken syömisen ja herään siihen kun jäätelöt kaatuu päälleni, mutta jatkan silti syömistä ja menee monta tuntia kun teen tuota enkä tajua MIKSI en mene NUKKUMAAN? En vain mene vaan syön, syön, syön... ja herään yölläkin syömään ja sitten taas jatkan uniani...Syön vain jäätelöä, suklaata,karkkia, keksejä yms...Paino nousee hurjaa vauhtia, hikoilen ja turpoan kuin sieni:-( Hikoilu on niin kaameaa, että olen aivan läpimärkä yöllä herättyäni ja koko sänky ja tyyny aivan märkä..:-(( lääkitystä muutellaan kokoajan ja tulee sen takia uusista aina alkusivuvaikutuksia ja tuntuu, että koko elämä aivan sekaisin tämän takia ja masennus kasvaa ja silti maniakin vaivaa (sekamuotoinen jakso) Tämä on jotain aivan KAMALAA!!!!
Järkyttävää
fattis
0
367
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624113Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372403- 1552131
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115830