Lemuun Nykyään Maskuun Pitää Saada Alikulkutunneli Kustavintien Alta Niille Lapsille Ketkä Tulevat Pyörällä Nousiaisista Päin Pyörällä Ja Polkevat Keskustaan Päin Syystä Että Kustavintie On ihan Liian Vaarallinen Pyöräilijöille Samoin Katuvalot Olisi Myöskin Saatava Nousiaisinkiin Päin Menevälle Tie Osuudelle Eikä Vaan Keskustaan Ja Askaisiin Päin Menevälle Tie Osuudelle Että Nyt Oikeesti Puuttukaa Kuntalaiset Asiaan Ei Tämä Muuten Mihinkään Muutu ikinä
Liikenne Turvallisuus
EX Kuntalainen
3
262
Vastaukset
- saskadd
...jos opettelisit kirjoittamaan?
- Ali Kulku
Kannattaa Tehdä Matala Tunneli Niin On Halpa. Lapset Mahtuu. Pitkien Miesten Ei Tarvitse Mahtua!
- huhhuhhuh
No jo on taas idean kukkanen heitetty ilmaan,
tätä tuskin koskaan tulee,sori varsinkaan mallia vain lapsille.
Kyllä kaikki käyttäjät pitää ottaa huomioon.
ja opettele oikeasti kirjoittamaan, järkyttävää katsottavaa.
Kukaan ei sun mielipiteitä kaipaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728