Miehet kertokaahan.. Jos nainen on aina TODELLA märkä kiihottuessa.. Vaikuttaako se siihen, ettei halua nuolla..? Tai yleensäkin mitä ajatellaan "liian" märästä pillusta?
Märkä pimppi
12
3893
Vastaukset
- Kommentti.
naista ei ole.
- kielimies40+
sen kiihottavampi, tän kielimiehen unelma.ps ja mitä karvaisempi märkä mätäs ihanin
- Vittujenuolijaukko
läpimärätkin vitut. Nussiessa on paras vittu sellainen, joka lotisee. Ei ole liian märkiä vittuja minulle, kuivia kyllä löytyy, ja ne on nuoltava ja kiihotettava kosteiksi että saan nussittua melko paksulla kyrvälläni, halkaisija varresta 4,5 cm/ympärys noin 15 cm, terskan ympärys noin 19 cm, nainen mitannut ja aika kireälle kiskoi se nauhan.
- märkä on ihana.
Jos nainen on TODELLA märkä, se vaikuttaa minuun niin, että haluan nuolla tavallistakin enemmän ja perusteellisemmin. Liian märkää pillua ei olekaan.
- kbkfq
Vaikea kuvitella, millainen liian märkä olisi. Mitä märempi, sitä parempi.
- mlukku
lotinaa sormella jyystäessä, niin nainen on liian märkä ja joutaa kuivattavaksi. Talouspaperia sormen ympärille ja pillu kuivaksi. Suuseksiä ei kukaan kunnon mies halua tehdä semmoiseen liisteriä pursuavaan pilluun. Se pitää olla kostea ja kiiltävä, mutta ei liian märkä.
- märkä on ihana
Edelliselle: minä ainakin nuolen juuri sellaisen pillun mielelläni. Ja olen kunnon mies, juuri senkin takia.
- Isokulli...:
märkä on ihana kirjoitti:
Edelliselle: minä ainakin nuolen juuri sellaisen pillun mielelläni. Ja olen kunnon mies, juuri senkin takia.
se on jokaisen miehen velvollisuus nuolla litimärkää naisen pillua edes kerran elämässä
Mitä märempi sen maistuvampi.
Jos joku TODELLA märkä nainen kaipaa nuolijaa niin saa ilmoitella ;)- tyttöystäväni
Nykyisellä tyttöystävälläni on kiihottuessaan todella märkä pillu ja se on mielestäni todella ihanaa. Jos pillunnuolemisessa liiasta limasta on haittaa, ni imaisen limaa vähemmäksi ja nielen sen ;)
- Anonyymi
Ei haittaa muuten kun piti yrittää naida hiljakseen ettei kaikki kuule...hirvee litinä ja voihke...mentiin sit toisten seuraan tyttöystävällä posket punasena ihan pokkana...
- Anonyymi
Ei vaikuta asiaan, pillu on herkullisin alue naisella ja mehukkain kuten tuossa toimitit, sitä vaan pitää nuolla ja imeskellä nautinnolla ja taidolla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1925871Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä472691- 1562252
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne331708- 821404
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621367Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241311Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321253Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997