Itseäni Goji marjat pierettää ihan kauhiasti. Onko muilla samaa ongelmaa? Ne ovat hyvän makuisia ja tekee energisen olon, mutta jatkuvat piereskely haittaa. Ennen goji marjoja kaasuongelmaa ei ollut.
Goji marjat
18
2290
Vastaukset
- pallokaasu
Olen nyt syönyt Goji marjoja kohta kaksi kuukautta ja olen huomannut saman, eli kaasua puskee enemmän kun normaalisti. Olenkin miettinyt että mikä vaivaa ja koittanut ruokavaliosta poistaa kaikkia mahdollisia "kaasun" aiheuttaja ruokia. Eipä vaan ole auttanut.
Paljonko syöt marjoja päivässä? Itse syön kourallisen, eli n.25-30 marjaa. Just ostin uuden pussin, mutta täytyy nyt sitten pitää viikon-parin tauko ja katsoa josko syyllinen ilmavaivoihin löytyi. Enpä olis osannut Goji marjoja epäillä.- fartmachine1
Mua taas skeidattaa enemmän kuin ennen ja skeida on hieman punertavaa. Aineenvaihdunta selvästi paranee GODji marjoilla. Taitaa olla apua laihdutuksessa.
- gfgfgg
fartmachine1 kirjoitti:
Mua taas skeidattaa enemmän kuin ennen ja skeida on hieman punertavaa. Aineenvaihdunta selvästi paranee GODji marjoilla. Taitaa olla apua laihdutuksessa.
Pierettää joo, mutta pieruni ovat hajuttomia. Ihan hauska illan piristys perheelle, eriääniset muhkeat kaasun purkaukset.
- GODji
Itsellä on kihti ja kun aloitin syömään goji-marjoja, loppuivat myös nivelkivut. Olen syönyt vuosia kipulääkettä kipuun, nyn en ole syönyt ensimmäistäkään 2 kuukauteen. Muuta syytä en keksi, kuin Goji marjat.
Myös iho on muuttunut sileämmäksi ja paremman väriseksi.- kkiuyy
Mistä noita Goji marjoja saa?????
- ....
kkiuyy kirjoitti:
Mistä noita Goji marjoja saa?????
Ruohonjuuresta Hesassa taitaa löytyä.
- GOD marja
.... kirjoitti:
Itäkeskuksen partioaitan vieressä on terveyskauppa mistä goji marjoja saa. Saa varmaan tilattua myös netistä. Mahtava marja. Olen pelkkää energiaa ja hyvää oloa. Vatsakin toimii kuin rasvattu.
- 12
.... kirjoitti:
ei ole?
- hjiuonko
12 kirjoitti:
ei ole?
On ainakin kuivattuna Punnistse ja säästä -myymälässä Tullintorilla.
- better life
Goji marjonen kanssa otan puoli kouraa cashew pähkinöitä aamuisin. Olo on loistava ja energinen, iho kuulas ja vatsa toimii.
- go go goji
Syön goji marjoja kourallisen aamulla ja seuraavaksi syön noin kello 12. Paino pudonnut paljon.
- acapulgo
Missä maassa näitä goji marjoja kasvaa?
- gojjj
acapulgo kirjoitti:
Missä maassa näitä goji marjoja kasvaa?
nykyisin goji-marjoja myydään myös halpis marketissa. Ainakin satuin näkemään kun kävin, hinta oli vajaa 7 euroa melko suuri pussillinen.
- puolukka-pieruton
Miksi ihmeessä moisia pierupommeja syöt? Kyllähän näistä ihmeruoista tiedetään, että ne ovat ylimainostettu juttu. Mutta kaikihan on kaupan ja jos ihmisest ostaa, niin bisnesmiehen lompsahan se lihoo. Heittäkää naamaanne puolukoita ja mustikoita, maiskoita ja vattuja. Siinä on meille supermarjoja ihan kylliksi. eikä muuten pieretä!
- kotomaan sapuska
Itse syön kotimaisia marjoja tuoreena ja jauheena.
Kannatan kotomaan ruokaa, kun eihän noista ulkomaisista oikeesti tiedä, onko terveellisä vai ei. - TiinaTu
Moi. Myös koodilla NEN425 saa tuon 5$ alennuksen ensitilauksesta iherb.comista.
http://www.iherb.com/?rcode=NEN425
Kiitos jos käytät tätä. - Herkkugoji
Tässä maistuvia luomu gojimarjoja:
http://www.iherb.com/Earth-Circle-Organics-Raw-Organic-Goji-Berries-8-oz-227-g/50215?rcode=PAS130- Huokaus
Missä kasvatettu? Tullin pistotarkastuksissa n.90% goji-marjoista on hylätty mm. kasvintorjunta-ainejäämien ja liiallisen säteilytyksen takia. Kannattaa aina muistaa, että luontaistuotteita ja lisäravinteita valvotaan melkein vähiten kaikista (verrattuna siis lääkkeisiin ja ruokaan), ja niiden täsmällisiä vaikutuksia on myös tutkittu yleensä varsin vähän. Väitteitä kyllä piisaa.
Tiibetin alueella ja Kiinassa, josta nuo tulevat, ne on perinteisesti keitetty esim. riisin sekaan tms. ennen syömistä. Niitä ei siis ole syöty kuivattuina sellaisenaan kuten nykyään täällä.
Samaa ongelmaa toki muissakin. Maca on yleensä kypsennettu ennen syömistä (ei siis kuivajauheena smoothien sekaan) spirulinasta puhumattakaan (jota Chad-järven rannalla yleensä keitetään kuivatusta 1-2h liemen/keiton osaksi). Eivätkä nämäkään mitenkään automaattisesti läpäise tullin tarkistuksia, spirulinasta n. 50% on hylätty.
Erikseen sitten eettiset kysymykset. Suomikin on pullollaan terveellisiä ruoka-aineita, joten miksi käyttää toiselta puolelta maailmaa rahdattuja? Nykyään goji-marjoja kasvatetaan jo Euroopassa, mutta Tiibetin alueelta tulevat ovat paikallisille harvoja c-vitamiinin yms. lähteitä.
Quinoan osalta tiedetään jo hyvin, että into ostaa länsimaissa on nostanut hintoja paikallistasolla, eikä paikallisilla enää ole siihen varaa. Se on kuitenkin perinteisesti yksi käytetyimpiä ja tärkeimpiä ruoka-aineita, joten länsimaisen kulutuksen nousu uhkaa suistaa paikallisia puutostiloihin ja jopa nälänhätään.
Ollaan vaan niin hirvittävän trendikkäitä...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih264330- 2563724
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282114Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701736Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161502Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81439Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4101347Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501229Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4111187Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070