Outoa toimintaa

Juh@

Pari kommenttia Vattenfallin toiminnasta.

1) Asun Vattenfallin jakelualueella, ostan kuitenkin sähköni muualta koska sen saa kilpailukykyisempään
hintaan. Nyt viikko sitten minulle soitti puhelinmyyjä ja tarjosi yleissähköä vuoden sopimuksella hintaan
4,9 c/kWh 1 € perusmaksu/kk. Tämä hinta on ihan eri kun hinnastossa tai vertailusivustoilla oleva.
En ottanut Vattenfallia, koska katsoin tämän olevan epärehellistä asiakkaiden takaisinkalastelua.
Tarjottu hinta saattaa vaihdella asiakkaan mukaan koska verkko-operaattorina Vattenfall tietää mistä
kukakin ostaa sähkönsä. Hinta nyt kaikille tiedoksi että enempää ei ainakaan kannata maksaa :)
itse maksan mielummin muutaman prosentin lisää ja ostan pienemmältä rehdiltä firmalta

2) Vattenfall kiirehti juuri ilmoittamaan että sähkönhintaa täytyy nostaa, koska vesivarastot ovat vähissä.
Huomasikohan joku kurkkia kalenteria ja todeta että kohta nämä ennätysmäiset lumikinokset sulavat ja
pian tälle keksitylle selitykselle naurettaisiin julkisesti. Minä kehtaan nauraa nytkin :)

Vattenfallin toiminta on samaa monopolistista toimintaa kun esim. Fortumillakin. Iso firma=ei pikkumurheita

2

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Symma

Osa täällä palstalla valittaa kun "joutuvat" maksamaan hinnaston mukaan sähköstä ja osa valittaa kun saa erikoistarjouksia... Itse olisin ainakin tyytyväinen jos minulle tuohon hintaan sähköä tarjottaisiin..

• lisää hintaa

Vuonna 2011 sähköveron pitäisi olla 17,00 €/MWh ALV 23 % kun se on nyt 8,83 €/MWh ALV 22 % että kyllä se sähkön kokonaishinta nousee joka tapauksessa.

Sähköveroa (Sähköveroluokka 2 on nyt 2,63 €/MWh ALV 22 %) on ehdotettu myös lakkautettavan valmistavaa teollisuutta harjoittavilta teollisuusyrityksiltä ja kasvihuoneviljelytiloilta.
      Muutamia vanhojen alojen työpaikkoja säilyy Suomessa, jos säilyy
      - Maksut siirtyvät muille kuluttajille

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7244
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6725
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3674
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3160
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2814
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2602
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2208
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2156
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2007
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1950
    Aihe