Etsiskelen vaellusseuraa ensi kesäksi/syksyksi. Olen aloittelemassa ko harrastusta ja en haluaisi ihan yksin lähteä ekalle yöreissulle. Olen 30 vuotias nainen Keski-Suomesta ja perheellinen olen, joten haen seuraa naispuolisista retkeilijöistä. Haluaisin lähteä tulevana kesänä kiertämään ainakin Herajärven kierroksen ja mahd. jotain muita viikonloppureissuja. Pienet lapset rajoittaa vielä pitempiä poissaoloja kotoa:) Olen tällainen luontoa, liikuntaa ja rauhaa rakastava henkilö, joka haluaisi vihdoin päästä toteuttamaan haluamaansa harrastusta.
Aloittelijalle vaellusseuraa
3
1605
Vastaukset
- luontotyttönen
Hei! Minulla muutama vaellus Lapissa takana ja omaan retkeilyn perustaidot merkityillä reiteillä. Olen intohimoinen luonnossa liikkuja ja tulevaisuudessa varmasti aion yksin retkeillä (seuran puutteen takia) mutta myös seura kelpaa kunhan vaan saadaan aikataulut täsmäämään. Teen mielelläni vaelluksia Lapin tuntureihin mutta myös lyhyempiä päivä ja viikonloppu retkiä muihin kansallispuistoihin ja retkeilykohteisiin. Herajärven kierros varmasti näkemisen arvoinen paikka. Olen 25 vuotias nainen kotosin Keski-Suomesta mutta nykyään asun pääkaupunkiseudulla. Mikäli kiinostaa tutustua tarkemmin laita s-posti osoitetta niin voidaan keskustella lisää.
- korpi kutsuu
Kiva kun vastasit! Jutellaan sähköpostitse tarkemmin. Laitatko mulle tekstarina osoitteesi niin kirjoittelen?
p. 040-748 8898 - vaeltavatyttönen
korpi kutsuu kirjoitti:
Kiva kun vastasit! Jutellaan sähköpostitse tarkemmin. Laitatko mulle tekstarina osoitteesi niin kirjoittelen?
p. 040-748 8898Itse keski-suomesta ja etsin vaellusseuraa lyhyille viikonloppu reissuille. Jos ootte vielä vaelluksesta innostuneita nii liittyisin mielelläni porukkaan jotka tykkäävät vaeltamisesta ja luonnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2406395Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne633133Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä782836- 1562282
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171802Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701486- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o261382Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351321Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091027