"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut. Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa. Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan." (Matt 5:17-)
Jeesus on uskollinen ja totuudellinen Jumalan Sana.
Jeesus Nasaretilaisen sanat
4
344
Vastaukset
- SalPietari2
Jeesus oli viisas tohvelisankari, jonka opeista kristitys tai "uskovaiset" eivät ymmärrä puoliakaan. Hän opetti miten ihminen on arvokas, mutta silti kaikissa uskonnoissa ihmistä syyllistetään joka luo hedelmällistä maaperää turhille sodille ja kurjuudelle.
- Kaikkea näkeekin...
Viestissäsi ei ole päätä eikä häntää - joten jääköön omaan arvoonsa...
- näin on
Minkälainen torvi pitää olla kutsuakseen Jeesusta tuhvelisankariksi?
Oikeassa kumminkin olet siinä kristinusko on valjastettu ihan muille asioille kuin mitä Jeesus opetti.
Miksi näin on? Tähän saat parhaan vastauksen Mormoneilta.
- on jees
Jeesuksen opetukset luetaan neljästä eri evankeliumista. Vaikea tajuta kokonaisuutta. Nyt on netissä tilattavissa Jeesuksen sanat yhtenäisenä kertomuksena ( ensimmäistä kertaa n. 2000 vuoteen). Jos Jeesuksen sanat oikeasti kiinnostavat kannattaa tutustua http://nasaretilainen.jes.fi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820