Joukkokanne Suomi24 vastaan

Lex ntiadvertisation

Ehdotan joukkokannetta suomi24 vastaan: mainos estää postin lukemisen.
Lakia paremmin tuntevat muotoilkoot kanteen oikeaan muotoon.

Minä saan tähän osoitteeseen työnantajan viestit, mutta tänään en voi lukea postiani. Jokin turhanaikainen tv-ohjelman mainos estää pääsyn postiin. Mahdotonta arvioida, millaista vahinkoa tästä tulee. Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun mainos estää, mutta joukkokanteella saisimme sen taatusti viimeiseksi kerraksi.

11

1005

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo?

Ja varmasti saisimme suomi24:stä myös maksullisen...

• sakke.kl

työpostia johonkin 24:n e-postiin tai edes gmailiin laittaisi.Ei niin tyhmä saa olla,sillä jokaisessa nettiliittymässä on se virallinen ilmainen sähköposti jossa turva parempi.Minun työnantaja ei edes suostunut lähettään mihinkään ilmais postiin mitään.

• no ei

jos suomi24 tulisi maksulliseksi, saisi maksaja päättää, mitä näkyy. Minulle ja monelle muullekin ei näkyisi mainoksia ja silloin suomi24 tekisi niin paljon tappioita, että palaisi heti maksuttomuuteen ja mainontaan, josta se rahaa tulvii

• ettet vaan sinäkin
        sakke.kl kirjoitti:

työpostia johonkin 24:n e-postiin tai edes gmailiin laittaisi.Ei niin tyhmä saa olla,sillä jokaisessa nettiliittymässä on se virallinen ilmainen sähköposti jossa turva parempi.Minun työnantaja ei edes suostunut lähettään mihinkään ilmais postiin mitään.

vaan kysyn, mitä maghdoit työnantajallesi ehdottaa postiksesi kun ei kelvannut ?

• ...tiedoksi.

Aloittajalle tiedoksi, että Suomi ei ole Amerikka, eikä Suomessa voi joukko yksityishenkilöitä lähteä viemään joukkokannetta eteenpäin.

Että keksipä jotain muuta aikasi kuluksi.

• onnistuusekyllä

joukko yksityishenkilöitä voi menna asianomaisen kuluttajaviranomaisen luo joka voi nostaa joukkokanteen

• idiootti apina

hanki elämä ja työnnä paskat ideasi perseeseen!

• reperetuaari

Kannatan kaikkia ehdotuksia joita tähän mennessä on tehty. Hyviä kaikki, kiitos aktiivisuudesta!

• olisikonäin?

ihmiset nimittelevät toisiaan ilmauksilla jotka itsestä tuntuvat pahimmalta

• fakta--

Ilmainen palvelu, sinulla ei ole oikeutta vaatia mitään.

• JaksaJansson

"Lakia paremmin tuntevat muotoilkoot kanteen oikeaan muotoon."

Heh.
        Oletko yhtä hyvä laatimaan mitään, kun kehittämään oleellisia asioita ilmaisesta palvelusta :-)

Mitäs jos vaikka estäisit niiden mainosbannereiden ilmentymisen ihan itse :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      247
      6787
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4214
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      131
      3165
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2332
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1860
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1597
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1484
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      30
      1461
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      38
      1383
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1061
    Aihe