..sattuuko kellään olemaan yölinnun musta maantie kappaletta..? ja jos on niin voisiko joku ihana ihminen lähettää? =)
niinaus@windowslive.com
... musta maantie
kuullut sen pienenä.
2
679
Vastaukset
- eräs yölintu fani
Se kysymäsi kappale löytyy,sen nimiseltä levyltä kun kaikki kohdallaan....mulla on se,mutta en voi luopua siitä,kun se on niin tärkeä mulle....sun kannattaa etsiä ja kysellä sitä jostain hyvin varustetuista levykaupoista,olen nähnytkin sitä myytävänä joissain kaupoissa oisko ollu prisma,citymarket ja anttila....toivottavasti tästä oli vähän apua? :-)
- jeni2
löytyy kyllä kappale levyltäkin nimeltä kaikki kohdallaan sieltä löytyy kappale. eiku ettii levy jostain kaupasta. sillä siitä pääsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337004- 386434
- 293514
- 453010
- 342714
- 152408
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481947En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807